توزیع بیش از ۲۶ میلیون لیتر سوخت در حوزه کشاورزی قزوین

۲۶ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۶۴ لیتر سوخت در سه ماهه نخست امسال برای مصرف در حوزه کشاورزی استان قزوین توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید ابوطالب مهدویان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان از توزیع ۲۶ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۶۴ لیتر سوخت در سه ماهه نخست امسال برای مصرف در حوزه کشاورزی استان خبر داد و گفت: این میزان سوخت برای حرکت ماشین آلات بخش کشاورزی و فعالیت واحد‌های تولیدی از سوی شرکت نفت تامین شده است.

وی افزود: بیشترین سوخت در بخش کشاورزی به ترتیب در شهرستان‌های تاکستان، قزوین و آبیک مصرف شده و کمترین میزان مصرف سوخت متعلق به شهرستان البرز است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص نحوه درخواست سوخت توسط کشاورزان، خاطرنشان کرد: کشاورزان برای تأمین سوخت با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) که به سامانه «تجارت آسان» نیز معروف است، در وهله اول ثبت‌نام کرده و سپس همکاران مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها اقدام به تأیید میزان سوخت تخصیصی با توجه به دستورالعمل سهمیه خواهند کرد.

مهدویان اضافه کرد: این سامانه با بهره‌گیری از استعلام‌های سیستمی از سایر سازمان‌های مرتبط، فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان انواع سوخت و تائید آن توسط سازمان‌های متولی را تسهیل می‌کند و بررسی درخواست‌های سوخت توسط جهاد کشاورزی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سایر سازمان‌های متولی بدون دریافت هرگونه وجهی و به صورت رایگان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در تامین سوخت کشاورزان استان وجود ندارد و در صورت اعلام نیاز، نفت گاز تامین و در اختیار قرار می‌گیرد.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای بیش از ۸۰ هزار نفر بهره بردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار