رطوبت هوای بوشهر افزایش می‌یابد

هواشناسی بوشهر اعلام کرد: از امشب تا پایان هفته با جنوبی شدن جریان‌ها، بر رطوبت و شرجی هوا افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امشب تا پایان هفته جوی آرام بر آسمان استان و خلیج فارس حاکم است. همچنین از امشب تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات بر رطوبت و شرجی هوا افزوده می‌شود.

او افزود: در این مدت غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان استان را تا فردا بیشتر صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی کرد که امروز گاهی وزش ملایم باد، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

سالاری عنوان کرد: جهت وزش باد امروز بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و بر روی دریا گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود و از امشب بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و تا بعد از ظهر امروز در فراساحل ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود اما از امشب در همه مناطق به تدریج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در شبانه روز گذشته برازجان با  ۴۸ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

سالاری عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۰۵ بامداد، جزر اول ساعت ۱۲:۵۵، مد دوم ساعت ۱۷:۱۰ و جزر دوم ساعت ۲۲:۰۵ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.