سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام:

هدف تیم ملی قایقرانی رسیدن به فینال المپیک توکیو است

اقلیمی سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام درباره آخرین وضعیت ملی پوش کایاک کشورمان برای شرکت در المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت علی آقامیرزایی ملی پوش کایاک کشورمان برای شرکت در المپیک اظهار داشت: اردو‌های تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام را از اول خرداد ماه شروع کردیم. ابتدا ۲ هفته در بندر انزلی اردو داشتیم. سایر اردو‌ها هم در تهران برگزار شد. آقامیرزایی تمرینات خود را با قدرت دنبال می‌کند. تنها موضوعی که کار او را کمی سخت کرده گرمای هوا است.  

سعی می کنیم در المپیک به یکی از فینال‌ها برسیم

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام درباره اینکه آیا آقامیرزایی شانسی برای کسب مدال در المپیک دارد یا خیر بیان داشت: او در مسابقات المپیک شانسی برای کسب مدال ندارد. تیم‌های اروپایی در شرایط بسیار فوق العاده‌ای قرار دارند. قایقرانی از اروپا به تمام دنیا معرفی شده است. اگر می‌خواهیم در المپیک مدال کسب کنیم باید برنامه ۴ تا ۸ ساله داشته باشیم. در المپیک توکیو سعی می کنیم به یکی از فینال‌ها راه پیدا کنیم و اگر بتوانیم میان قایق‌های اول تا پانزدهم باشیم خیلی خوب است. کار آقامیرزایی در المپیک سخت است.


بیشتر بخوانید


اردوی تیم ملی آب‌های آرام برای بازی‌های آسیایی از ۲۰ تیر شروع می‌شود

اقلیمی درباره اینکه بعد از مسابقات المپیک تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در بازی‌های آسیا حاضر می شود، گفت: فدراسیون قایقرانی در حال برنامه ریزی است تا تیم ملی آب‌های آرام حضوری پر قدرت در این بازی‌ها داشته باشد. فدراسیون در این مدت چند مسابقه انتخابی تیم ملی برگزار کرده است و ورزشکاران مورد نظر توسط کمیته فنی معرفی شدند. اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام برای شرکت در بازی‌های آسیایی از ۲۰ تیر شروع می‌شود.

ورزشکاران آب‌های آرام مانند روئینگ مشکل قایق دارد

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در پاسخ به این سوال که آیا ورزشکاران این رشته مانند روئینگ با مشکل قایق و پیست تمرین مواجه  هستند یا خیر عنوان کرد: ما از نظر پیست مشکلی نداریم، زیرا مسافت تمرین ما ۱۰۰۰ متر است. در فصل زمستان هم اگر هوای تهران سرد باشد اردو‌های خودمان را در شمال یا جنوب برگزار می‌کنیم، اما از نظر قایق کمی با مشکل مواجه هستیم. قایق‌ها باید به روز شوند. قایق‌هایی که در حال حاضر با آن‌ها کار می‌کنیم تقریبا برای ۷ سال قبل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار