آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

سائول در راه لیورپول

به نوشته لارازون، سائول نیگوئز ستاره تیم اتلتیکو مادرید ممکن است تابستان امسال راهی لیورپول شود. این هافبک جایگزین جورجینیو واینالدوم در آنفیلد خواهد شد که ماه گذشته به صورت آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. اتلتیکو پیش از این "دی پل" را به عنوان جانشین سائول به خدمت گرفته است.

اومتیتی پیشنهاد فسخ قرارداد را رد کرد

به نوشته نشریه مارکا ساموئل اومتیتی مدافع تیم بارسلونا پیشنهاد این تیم برای فسخ قراردادش را رد کرد. باشگاه بارسلونا به خاطر صرفه جویی در بودجه تصمیم دارد تابستان امسال این بازیکن ملی پوش فرانسوی را به تیم دیگری انتقال دهد، اما اومتیتی می‌خواهد تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند.

رونالدو به دنبال تمدید قرارداد با یوونتوس

به گزارش گازتا دلو اسپورت خورخه مندس مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کند.

گمانه‌زنی‌هایی درباره پیوستن رونالدو به منچستر یونایتد یا پاری سن ژرمن به خاطر دستمزد بالایش منتشر شده بود. قرارداد فعلی این بازیکن ۳۶ ساله، سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

نیوکاسل مدافع سوئدی خود را به فروش می‌رساند

به نوشته سان باشگاه نیوکاسل در نظر دارد امیل کرافت مدافع سوئدی خود را به فروش برساند. این بازیکن در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به همراه تیم ملی سوئد حضور داشت. استعدادیابان نیوکاسل ۴۴ بازیکن را در فهرست بازیکنان مدنظر خود دارند.

پیشرفت منچستریونایتد در راه خرید کاماوینگا

منچستریونایتد در مذاکرات مستقیم برای جذبه ادواردو کاماوینگا ستاره ۱۸ ساله رن به پیشرفت‌هایی رسیده است.

باشگاه فرانسوی آماده است بر سر قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو وارد مذاکره شود، زیرا تابستان سال آینده کاماوینگا بازیکن آزاد خواهد بود و رن از انتقال این ستاره جوان چیزی به دست نخواهد آورد.

کاماوینگا یکی از اهداف طولانی مدت منچستریونایتد بوده و البته پاری‌سن‌ژرمن نیز همواره برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده است.

اندرسون در راه بازگشت به لاتزیو

فیلیپ اندرسون بازیکن تیم وستهام در راه بازگشت به تیم لاتزیو قرار دارد. این بازیکن برزیلی که نتوانست در وستهام موفق شود در نظر دارد به باشگاه سابق خود در ایتالیا برگردد.

این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد به لاتزیو باز می‌گردد، اما وستهام بابت انتقال او از لاتزیو به تیمی دیگر ۵۰ درصد مبلغ قرارداد را دریافت خواهد کرد.

اندرسون ۲۸ ساله  بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۸ پنج سال برای لاتزیو بازی کرد و در ۱۷۷ بازی ۳۴ گل زد و ۳۹ پاس گل داد. این وینگر چپ در ژوئیه ۲۰۱۸ به وستهام نقل مکان کرد، اما در اکتبر گذشته به عنوان بازیکن  قرضی به تیم پورتو  پیوست.

لالیگا به خاطر مسی قوانین خود را تغییر نداد

باشگاه بارسلونا در نظر داشت با افزایش سقف دستمزد، مسی را در نیوکمپ نگه دارد، اما خاویر تباس رئیس سازمان لالیگا در خواست کاتالان‌ها برای افزایش سقف دستمزد را رد کرد.

به این ترتیب اگر مسی بخواهد با بارسلونا قرارداد جدیدی منعقد کند، این تیم باید مبلغ دستمزد او را کم کند تا قرارداد ستاره آرژانتینی اش با قوانین دستمزد لالیگا هماهنگ و منطبق باشد.

تاتنهام تصمیم دارد هری کین را حفظ کند

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی جدید تاتنهام گفت حفظ هری کین هدف این باشگاه است. کین مورد توجه تیم منچسترسیتی قرار گرفته و او هم گفته بود در نظر دارد به تیمی برود که بتواند فاتح جام شود.

مهاجم رم به مارسی پیوست

باشگاه رم رسما اعلام کرد که چنگیز اوندر مهاجم ترکیه‌ای این باشگاه به صورت قرضی و با گزینه خرید به المپیک مارسی نقل مکان کرده است.

جیالوروسی در توئیتر خود اعلام کرد چنگیز ملی پوش ترکیه‌ای که فصل گذشته به صورت قرضی برای لسترسیتی در لیگ برتر بازی کرد، این بار به مارسی نقل مکان کرد و در لیگ یک فرانسه بازی خواهد کرد. مبلغ انتقال قطعی چنگیز ۸.۴ میلیون یورو است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار