رئیس شورای ورزش محلات اهواز مطرح کرد؛

زمین‌های فوتبال کوی علوی در تصرف غارتگران

غزی گفت: زمین‌های فوتبال کوی علوی در تصرف زمین خواران و غارتگران هستند و اگر این زمین‌ها از بین بروند یک فاجعه برای اهواز و کوی علوی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایوب غزی رئیس شورای ورزش محلات اهواز گفت: زمین‌های فوتبال کوی علوی در تصرف زمین خواران و غارتگران هستند؛ بخشی از زمین‌های کوی علوی، با کاربری ورزشی است که ۸ زمین فوتبال در این منطقه داریم که از تعداد آن‌ها با تصرف‌ها و ساخت و ساز غارتگران کم می‌شود.

او با بیان اینکه ۲ هزار ورزشکار در زمین‌های خاکی ورزش می‌کنند و ۳۰ تیم فوتبال در منطقه کوی علوی است، افزود: اگر این زمین‌ها از بین بروند، یک فاجعه برای شهر اهواز و منطقه محروم کوی علوی است.

غزی بیان داشت: این زمین‌ها را حفظ کرده ایم و در ۲۰ سال اخیر نیز پیگیر سند‌های این زمین‌ها هستیم و چندین جلسه با نمایندگان مجلس‌های قبلی و مدیران کل سابق داشته ایم و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت که اگر کاربری آن‌ها مشکلی نداشت، به جای این زمین ها، برای این منطقه ورزشگاه می‌سازیم که باید بگویم ما ورزشگاه و زمین چمن نمی‌خواهیم و فقط همین زمین‌های خاکی را برای ما حفظ کنید.

رئیس شورای ورزش محلات اهواز  تصریح کرد: ما در ورزش، ضمن انجام کار ورزشی، روی سلامتی و دوری جوانان از آسیب‌های اجتماعی نیز کار می‌کنیم و در واقع کار چند وزارتخانه را انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول ادامه داد: مسئولان کمک کنند تا زمین‌های کوی علوی حفظ شود و این تنها درخواست به حق ما است. این منطقه سرشار از استعداد و علاقه‌مند به ورزش است که روزانه ۲۵۰ ورزشکار در این زمین‌ها فعالیت می‌کنند. اگر این زمین‌ها از بین بروند، در ورزش محلات دیگر سرانه فضای ورزشی نیز وجود نخواهد داشت. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار