نوازی: تیم‌های فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان نیاز مبرمی به ۳ امتیاز دارند

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد:  بازی حساسی است و هر ۲ تیم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی فردا دارند. هرچه به آخر فصل نزدیک می‌شویم، کار  سخت‌تر می‌شود. در بازی با تراکتور و سایپا، بازیکنان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در نهایت در این ۲ بازی پیروز شدیم.

نوازی درباره سطح آمادگی تیم فوتبال پدیده برای دیدار با نفت مسجدسلیمان بیان کرد: امیدوارم امتیاز‌های به دست آمده در بازی‌های اخیر، منجر به غرور نشود و فردا که میزبان تیم نفت مسجدسلیمان و مربیان بادانشش هستیم، برنده باشیم. اگر انگیزه لازم را نداشته‌ باشیم، ممکن است گرفتار شویم. در این یک یا ۲ جلسه اخیر سعی کردیم ذهن بازیکنان را آماده این رقابت کنیم. باید از حیثیت فوتبال خراسان دفاع کنیم.

مربی تیم فوتبال پدیده درباره غایبان احتمالی این تیم برای دیدار فردا گفت: علی نعمتی را در اختیار نداریم، اما خوشبختانه دیگر مصدومیت‌ها جزئی هستند و هیچ مشکلی نداریم.

 نوازی درباره حواشی داوری در هفته‌های گذشته بیان کرد: ما قصد بی‌احترامی به داوران زحمتکش فوتبالمان را نداریم. همه اشتباه دارند و به طور  طبیعی داوری هم اشتباه دارد. بعضی اوقات اشتباهات داوران به عملکرد تیم‌ها لطمه می‌زند. در طول فصل از داوری لطمه خوردیم، اما خوشبختانه با تلاش کادر فنی توانستیم این مسئله را در پدیده جا بیندازیم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. امیدوارم فردا هم داوری خوب باشد و ۳ امتیاز را بگیریم.

نوازی درباره شرایط پدیده در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم و مردم را خوشحال کنیم. برای فردا هم ترفند‌ها و تاکتیک‌هایی داریم که امیدواریم با اجرای خوب توسط بازیکنان منجر به پیروزی تیم شود. در مسابقات مشکلات ریز و درشتی داشتیم، اما از زمانی که  شهرخودرو به پدیده برگشت، همه مسئولان تلاش مضاعفی کردند تا تیم آرامش داشته باشد.

او در پایان گفت: حق فوتبال مشهد بیش از این است  و امیدواریم فصل بعد چه ما باشیم و چه نباشیم، با حمایت مسئولان از تنها نماینده خراسان رضوی شاهد ادامه روند خوب پدیده در لیگ برتر باشیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار