نماینده مراغه:

تجهیز اورژانس مراغه به بالگرد در دست پیگیری است

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز اورژانس مراغه به بالگرد و تأسیس دانشکده فوریت‌های پزشکی در این شهرستان در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت:محور این دیدار نیز بحث درباره تجهیز اورژانس مراغه به بالگرد و نیز تاسیس این دانشکده بود که با نظر موافق ایشان روبرو شد.

اوافزود: چندی پیش در پی مشورت با کارشناسان، ظرفیت مراغه به عنوان قطب بهداشتی و درمانی جنوب آذربایجان‌شرقی امکان‌سنجی شد و دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز آمادگی خود را برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تحقق آن اعلام کرد.

او بیان کرد: با توجه به وجود چهار بیمارستان و اورژانس فعال و همچنین برخورداری از نیروی انسانی متخصص، امکان تآسیس دانشکده فوریت‌های پزشکی در مراغه وجود دارد.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مراغه و عجب‌شیر، در جلسه امروز «علیزاده» با «پیرحسین کولیوند» مقدمه اجرای این طرح در دستور کار اورژانس کشور قرار گرفت.

همچنین در این دیدار رییس سازمان اورژانس کشور در هماش نامه نماینده مراغه و عجب‌شیر، دستور پراخت مبلغ پنج میلیارد ریال به منظور احداث واحد متمرکز اورژانس مراغه را صادر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار