شهروندخبرنگار مازندران؛

رودخانه‌ای در چالوس که به زباله دانی تبدیل شد + فیلم و تصاویر

جمع‌آوری نکردن زباله روستای پل خواب استان مازندران باعث آلودگی محیط زیست این منطقه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، جاده چالوس صرفا یک جاده نیست،  زیرا خود دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فراوانی است که می‌توان ازآن‌ها بهره برد. در بهار طبیعت سراسر سبز‌پوش جاده، سد پرآب کرج، گل‌های رنگارنگ و جشنواره گل‌های لاله در گچسر، درتابستان آب و هوای خنک ودلپذیرو همنشینی با رود و درخت و کوه، در پاییز طبیعت دلپذیر و رنگارنگ زرد و نارنجی که چشم‌ها را نوازش می‌دهد و درزمستان هم اسکی در پیست دیزین، برف بازی و آش خوری به ویژه در کندوان؛ رستوران‌ها وسفره خانه‌های سنتی که در کنار رودخانه، جاده و زیر درختان آرمیده‌اند، پذیرای مهمانان این جاده هستند.

پل خواب نام روستایی کوچک با شهرتی بسیار است که در میانه جاده کرج به چالوس و در سمت راست رودخانه خروشان آن و در ۴۷ کیلومتری کرج قرار دارد. دره‌ای که روستای پل خواب در منتهی الیه آن جای گرفته، مورود نام دارد که برگرفته از آبادی بسیار کوچکی درفاصله ۴ کیلومتری پل خواب است.

اما متاسفانه این رودخانه‌ای که محل تفریح و گردش برای خانواده‌ها در یک روز گرم تابستانی است. محلی برای انباشت زباله‌ها شده و این موضوع علاوه بر اینکه باعث آلودگی محیط زیست منطقه شده، محل تجمع حیوانات موذی شده است.

شهروندخبرنگار ما تصاویر و فیلم‌هایی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - مازندران


بیشتر بخوانید:

 

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و وقت بخیر این تصاویر وفیلم‌ها مربوط به رودخانه‌ای در پل خواب جاده چالوس هست که همیشه در طول سال همشهری‌های عزیزمون برای گردش و تفریح به این منطقه می‌روند وچون جاده چالوس هم منطقه‌ گردشگری هست و هم مسیر منتهی به استان‌های شمالی گاهی اوقات مسافران در کنار این رودخانه چادر زده، وشب رو در اینجا استراحت می‌کنند، ولی متاسفانه این منطقه‌ی زیبا وگردگشگری به یک زباله دان تبدیل شده است. خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار