معاون وزیر بهداشت و درمان:

هیچ نگرانی برای بستری بیماران کرونایی در زابل وجود ندارد

جان بابایی گفت: سه بیمارستان «تنفسی ۹۰ تخت‌خوابی سینا، سوختگی و سل» بمنظور پذیرش و بستری بیماران کرونایی در زابل آماده است و جای نگرانی برای بستری این نوع بیماران در سیستان وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در حاشیه بازدید از بیمارستان تنفسی سینا زابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای بستری بیماران از تمام ظرفیت های زابل از جمله بیمارستان تنفسی، بیمارستان سوختگی، بیمارستان سل، بیمارستان خیریه الزهرا و بیمارستان تامین اجتماعی استفاده می شود.

وی اظهارداشت: هم اینک ظرفیت بیمارستان تنفسی سینا زابل با ۹۰ تخت خواب در ۲ بخش سرپایی و بستری تکمیل است و ۲ بخش آی سی یو در این بیمارستان به بیماران خدمات ارائه می دهند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در تلاش برای کاهش شمار مبتلایان به کرونا هستیم تاکید کرد: ظرف ما محدود است و هر جای دنیا که مبتلایان افزایش پیدا کنند خدمات دهی نیز سخت می شود و کشش آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: مردم برای بستری بیماران نگران نباشند چرا که از ظرفیت های داخل کشور برای این استان استفاده می شود.

جان‌بابایی اظهارداشت: آخرین اقدام در این زمینه استفاده از زیرساخت ایجاد بیمارستان سیار در منطقه است و چنانچه ظرفیت های موجود بطور کامل استفاده شود از این ظرفیت تکمیلی استفاده خواهد شد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه جمعی از مسوولان استان سیستان وبلوچستان و منطقه سیستان امروز چهارشنبه از بیمارستان تنفسی سینا، بیمارستان سوختگی، بیمارستان خیریه الزهرا زابل بازدید و از نزدیک با بیماران بستری کرونا گفت وگو و در نشست ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا حوزه سیستان شرکت کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.