تأمین مصالح ساختمانی مسکن مددجویان کمیته امداد فلارد

رئیس اداره کمیته امداد فلارد گفت: مصالح ساختمانی مسکن مددجویان این نهاد توسط کارکنان پتروشیمی لردگان تأمین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قربان بیژنی رئیس اداره کمیته امداد فلارد اظهار داشت: مصالح ساختمانی مسکن مددجویان این نهاد توسط کارکنان پتروشیمی لردگان تأمین شد.

او ضمن تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیران افزود: این کارکنان از حامیان ایتام اداره کمیته امداد فلارد هستند که در نخستین مرحله اقدام به خرید این میزان مصالح ساختمانی از جمله درب و پنجره آلومینیوم، کاشی و سیمان کرده اند.


بیشتر بخوانید


بیژنی با بیان اینکه مسکن یکی از مهمترین نیاز‌های خانواده‌های مددجو است اضافه کرد: هزینه خرید مصالح ساختمانی مسکن این مددجو به میزان ۴۰ میلیون تومان است.

او همچنین بابیان اینکه ۱۶۱ فرزند در سامانه اکرام ایتام و محسنین این اداره ثبت‌نام شده اند ادامه داد: طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است که پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

بیژنی گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار