برگزاری سومین مرحله طرح کتاب یار در تبریز

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری سومین مرحله  طرح کتاب یار در سطح کتابفروشی‌های  شهر تبریز با تخفیف فروش ۳۰ درصدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دانش پناه رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اعلام کرد:طرح کتاب یار به دنبال استقبال گسترده و قابل توجه شهروندان بار دیگر اجرا می‌شود و خروجی فراتر از انتظار ما باعث شده تا به اجرای مجدد آن دلگرم شویم.

او خاطر نشان کرد: این طرح در این مرحله از ۲۶ تا ۳۱ تیرماه در سطح کتابفروشی‌های شهر تبریز برگزار خواهد شد و طبق لیست اعلام شده شهروندان می توانند از تخفیف ۳۰ درصدی این طرح بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: امیدواریم با این اقدامات زمینه افزایش سرانه مطالعه شهروندان و نیز اقبال به کتاب  را فراهم کنیم.

دانش پناه افزود: طرح کتاب یار می‌تواند با تمرکز بر جنبه‌های موثر آن و نیز رفع نواقص احتمالی به طرحی پایا و ماندگار تبدیل شود و زمینه همراهی بیشتر طیف‌های مخاطبان را فراهم آورد.

او با قدردانی از همراهی شهروندان و اهالی فرهنگ در این طرح، گفت: این طرح با استقبال شهروندان در دوره پیشین توانست به فرصتی برای فرهنگ عیدی دادن کتاب در ایام نوروز تبدیل شود که بسیار امیدبخش است و این می‌تواند برای ما مایه دلگرمی باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار