قاچاقچیان به غارت جنگل‌های هیرکانی ادامه می‌دهند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با وجود توصیه‌ها و تاکید‌های مستمر، قاچاقچیان همچنان به غارت جنگل‌های هیرکانی ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری گفت: با وجود توصیه‌ها و تاکید‌های مستمر، قاچاقچیان همچنان به غارت جنگل‌های هیرکانی ادامه داده و این امر نیازمند برخورد جامع با متخلفان برای حفظ عرصه‌های طبیعی است.

او با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان ملی و استانی در مقابله با موضوع جنگل خواری، افزود: کم توجهی و در برخی مواقع بی توجهی به حفظ و صیانت از منابع طبیعی، زمینه‌های غارت جنگل‌های شمال کشور را برای قاچاقچیان هموار کرده و برخورد با متخلفان این حوزه باید بازنگری و تشدید شود.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به قطعی گسترده چند روز اخیر برق در مازندران، گفت: قطعی‌های بی برنامه برق به دلیل نبود برنامه تدوین شده، ایجاد نیروگاه‌های جدید و حمایت از سرمایه گذاران خصوصی در این بخش است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رفع نابسامانی‌های موجود، فکری اساسی و تدبیر در عمل برای رفع مشکلات لازم است، افزود: در حالی که از پارسال تاکنون قیمت نهاده‌های دامی بیش از سه برابر و میلیون‌ها تُن نهاده دامی در بنادر دپو شده، برخی بی برنامگی‌ها در رابطه با ترخیص و توزیع نهاده‌ها مشکلات کنونی را برای دامداران تشدید کرد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به در پیش بودن روز جمعیت و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز ازدواج، پیری جمعیت و بالارفتن سن ازدواج را از مشکلات بزرگ کشور در آینده‌ای نه چندان دور اعلام کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۸ تير ۱۴۰۰
ما فقط به توصیه بسنده میکنیم در برخی ممالک حضور افراد هم در آن جرم است و جریمه های سنگینی دارد
آخرین اخبار