استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی مجتمع آرتا فولاد مبین در اردبیل آغاز شد

عملیات اجرایی مجتمع آرتا فولاد مبین امروز با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع آرتا فولاد مبین گفت: امروز شاهد تکمیل شدن زنجیره فولاد در استان هستیم و با افتتاح این مجتمع امکان تولید یک میلیون تن فولاد در سال و اشتغال‌زایی بیش از ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم فراهم خواهد شد.

او با اشاره به اینکه برای اجرای این مجتمع ۱۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری می‌شود، افزود: واگذاری زمین برای ایجاد این مجموعه به سهولت انجام گرفت و راه‌آهن اردبیل هم این طرح را توجیه‌پذیر کرده است.

استاندار اردبیل گفت: چهار واحد تولید شمش فولاد در استان فعال است که این واحدها در حال افزایش ظرفیت تولید تا سقف ۲ برابر هستند و اکنون ۳۰۰ هزار تن شمش فولاد در استان تولید می‌شود و با اقدامات توسعه‌ای که از پارسال شروع شده این میزان تولیدات تا سال آینده به ۶۰۰ هزار تن می‌رسد.

بهنامجو افزود: اشتغال‌زایی در دولت مد نظر قرار گرفته و تلاش ما بر این است با ایجاد اشتغال از میزان بیکاری استان کاسته شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
اردبیلی
۱۴:۳۷ ۲۰ تير ۱۴۰۰
جاده اردبیل به ابی بیگلوظرفیت کامیونهای کشنده ومصالح موردنیازبرای این کارخانه راندارد.لااقل ده کیلومترابتدایی بزرگراه شودوگرنه دراین جاده فرعی تصادفات خونینی رخ خواهدداد.!!