ممنوعیت فعالیت صنوف در گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در بروجن

فرماندار بروجن گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا فعالیت صنوف در گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهر‌های قرمز ممنوع اعلام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: طی دو هفته اخیر و با افزایش بیماران مثبت و بستری‌های کرونایی در بیمارستان بروجن، این شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

او افزود: بر اساس آخرین آمار رسمی و از ابتدای تیرماه تا کنون ۳۹۴ بیمار کرونایی مثبت شناسایی شده که این رقم نسبت به ماه‌های گذشته با افزایش چند برابری همراه بوده است.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا فعالیت صنوف در گروه‌های شغلی ۲، ۳، ۴ در شهر‌های قرمز ممنوع اعلام شده است.

او با تأکید بر اینکه گذر از وضع موجود همچنان نیازمند همراهی و مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و تجمعات است افزود: اصناف، بازاریان و اقشار مختلف مردم با همکاری در اجرای محدودیت‌های کرونایی یاری گر ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و کادر درمان در کنترل این بیماری ویروسی باشند.

ملکی گفت: به رغم تشدید محدودیت‌ها و انسداد مسیر‌های دسترسی به پارک ها، بوستان ها، تالاب‌ها و اماکن زیارتی متأسفانه شاهد هجوم گردشگران و مسافران در این مراکز هستیم و این در حالی است که کنترل و اعمال محدودیت در محور‌های مواصلاتی تنها با مصوبه و ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا امکان پذیر است.

او افزود: با مالکان خودرو‌های با پلاک غیر بومی و دارای تردد‌های غیر ضرور با جریمه یک میلیون تومانی برخورد خواهد شد و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح همچنان ادامه خواهد داشت.

ملکی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون هزار و ۶۸۴ بازرسی مشترک توسط ۱۲۶ اکیپ صورت گرفته است خواستار تشدید بازرسی و نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط گشت‌های بازرسی در سطح شهرستان شد.

او گفت: گشت‌های مشترک بهداشتی نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی، بازار، پایانه مسافربری، ناوگان حمل و نقل عمومی و... را رصد کرده و با عاملان تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار