حماس: ساکنان کرانه باختری به رویارویی با دشمن اشغالگر ادامه دهند

جنبش حماس مردم کرانه باختری را دعوت کرد تا به تقابل خود با رژیم صهیونیستی ادامه دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، جنبش حماس از مردم کرانه باختری خواست تا رویاروی با دشمن صهیونیست را در همه نقاط حفظ کنند.

جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد ما از مردم فلسطین در کرانه باختری می‌خواهیم که درگیری با دشمن صهیونیستی را در همه نقاط تقابل حفظ کنند. ادامه تظاهرات مردمی علیه دشمن، نقشه‌ها و پروژه‌های آن را خنثی می‌کند.

در همین حال، حماس اعلام کرد مقاومت همچنان به وعده خود برای انجام مبادله‌ای که آزادی همه اسرا را تضمین کند، پایبند است.

«صالح العاروی» رئیس جنبش حماس در کرانه باختری در تماس تلفنی با همسر «منتصر شلبی» مجری عملیات زعتره گفت: فرماندهان مقاومت پیام و درخواست خانواده شلبی در مورد فرزند اسیر خود را شنیده اند و آزادی او در چارچوب هرگونه قرارداد مبادله اسرا خواهد بود.
وی افزود: مقاومت همچنان به وعده خود برای انجام مبادله شرافتمندانه‌ای که آزادی همه اسرا در آن تضمین شده باشد، پایبند است.

روزنامه «تایمز آو اسرائیل» اخیرا به نقل از یک منبع آگاه ادعا کرد مذاکرات غیرمستقیم بین هیئت صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در قاهره به مرحله‌ای رسیده که فقط چند هفته پس از تشدید تنش‌ها در نوار غزه، دو طرف در حال رفتن به سوی دور دیگری از نبرد نظامی هستند.

پیشتر جنبش حماس تهدیدات مسئولان رژیم صهیونیستی درباره حمله جدید به نوار غزه را تلاشی برای ترمیم وجهه ارتش اشغالگر دانسته و حازم قاسم، سخنگوی این جنبش در این خصوص اعلام کرد: این تهدیدات برای عرضه برخی توهمات به اسرائیلی هاست و ملت فلسطین به این تهدیدات عادت کرده است و این تهدیدات هیچ ترسی در دل فلسطینیان و مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار