رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام بیان کرد؛

مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی نتیجه برنامه ریزی هدفمند پلیس

همتی زاده از اجرای برنامه‌های مبتنی بر دانش و اصول علمی در پلیس راه برای کاهش تصادفات و ایجاد سهولت در تردد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: مشارکت مردم و افزایش قانون پذیری و پایبندی به قوانین و مقررات از مهمترین عوامل موثر در کاهش تخلفات رانندگی و به تبع آن تصادفات است.

او افزود: افزایش دانش تخصصی کارکنان و هوشمند سازی پلیس، با استفاده از تجهیزات و ابزار‌های نوین و مکانیزه در کنترل تخلفات رانندگی یکی از سیاست‌های مهم اجرایی پلیس راه استان در راستای کنترل تخلفات است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان، خاطر نشان کرد: تعامل دوسویه با مردم و ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی از طریق آموزش و اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در کنترل تخلفات رانندگی از دیگر برنامه‌های اجرایی پلیس راه استان بوده است.

او از تعامل مطلوب و ارتباط نزدیک پلیس با سایر نهاد‌های مسئول خبر داد و عنوان داشت: مهندسی ترافیک و وسایل نقلیه ایمن از عوامل مهم موثر بر ایمنی ترافیک هستند که بایستی در ترسیم چشم انداز‌ها و هدف گذاری‌های آینده به آن‌ها توجه کنیم.

او تصریح کرد: افزایش دانش تخصصی کارکنان پلیس راه و تکیه بر اصول علمی پیشگیری و تقدم پیشگیری بر مقابله و اتکا بر اصول پلیس دانش بنیان را محور فعالیت‌های پلیس راه استان برشمرد.

سرهنگ همتی زاده، درخاتمه ضمن تقدیر از مشارکت خوب مردم و نهاد‌ها خدمات رسان و موثر در کاهش تصادفات، گفت: حرکت مشارکتی پلیس، مردم و دستگاه‌های دولتی ذیربط در حوزه ایمنی ترافیک، یک حرکت رو به پیشرفت در حوزه ایمنی ترافیک بوده و خوشبختانه در سال گذشته و در سه ماهه نخست امسال شاهد کاهش تصادفات رانندگی نسبت به گذشته بوده ایم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.