داورزنی: امیدوارم شاهد عملکرد فوق‌العاده تیم ملی والیبال در المپیک باشیم

رئیس فدراسیون والیبال ابراز امیدواری کرد در المپیک توکیو شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از تیم ملی بزرگسالان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، مجمع عمومی سالانه فدراسیون والیبال امروز یکشنبه (۲۰ تیر) به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان و با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

محمدرضا داورزنی با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات، زندگی در جریان است، گفت: باید حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهیم و با شتاب و برنامه‌ریزی بیشتر برای تحقق اهداف و ماموریت‌های خود گام برداریم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: سال ۹۹ به لحاظ شرایط سخت کشور، کرونایی و ادامه وضعیت وخیم سال ۹۸، سال سختی بود، اما فدراسیون با برنامه‌ریزی، کار‌ها را پیش برد و یکی از کیفی‌ترین لیگ‌ها را برگزار کرد. خروجی لیگ گذشته، معرفی تعداد زیادی بازیکن خوب به تیم ملی بود. این بازیکنان حتی توانستند جواز حضور در المپیک را بگیرند.

او با اشاره به عملکرد فدراسیون در والیبال ساحلی و بانوان گفت: در والیبال ساحلی و والیبال بانوان هم کار‌های زیادی را شروع کرده‌ایم. در رده نوجوانان، میزبان مسابقات جهانی هستیم. تیم ملی جوانان هم در مسابقات جهانی به میزبانی ایتالیا شرکت خواهد کرد. در حال حاضر تیم ملی بانوان ایران در اردو به سرمی‌برد تا مهیای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فیلیپین شود.

داورزنی تصریح کرد: با شیوع کرونا، لیگ ملت‌ها و مسابقات مختلف تقویم FIVB لغو شد و نزدیک به ۲ سال هیچ رویداد بین‌المللی برگزار نشد. بعد از انتخابی المپیک رویدادی برگزار نشد. به همین دلیل تغییراتی در کادرفنی تیم ملی رخ داد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو، ۲ تیم گروهی حضور دارند که باعث افتخار است. در شرایط کرونایی، با محدودیت‌ها و تحریم‌ها حضور والیبال و بسکتبال در المپیک جزو افتخارات است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۰ تير ۱۴۰۰
پیشرفت والیبال ایران تو سالهای اخیر شگفت انگیز بوده و میشه گفت جزء ۱۰-۱۵ تیم اول دنیا هستیم و باید ممنون همه کسانی باشیم که والیبال رو به اینجا رسوندن اما از طرف دیگه فاصله ما با کشورهای اول دنیا مثل برزیل و لهستان و ... هم کم نیست و اگه میخوایم به اونا برسیم نیاز به برنامه ریزی بلند مدت و سرمایه گذاری گسترده و همچنین استفاده از تجربه مربیان بزرگ دنیا داریم.
آخرین اخبار