در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بسته‌های سرمایه گذاری دارای تخفیف برای تکمیل شهر آفتاب

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ارائه بسته‌های سرمایه گذاری با تخفیف جدید برای تکمیل پروژه‌های شهر آفتاب خبر داد.

شکر الله بنار مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به آخرین اقدامات برای تکمیل مجموعه شهر آفتاب، اظهار کرد: مجموعه شهر آفتاب یکی از مجموعه‌های بزرگ اقتصادی بوده و نیازمند است شهر نمایشگاهی در کنار مجموعه کریدور جاده‌ای و فرودگاهی باشد که به همین دلیل تاسیس شد.

بنار با بیان اینکه برای توسعه مجموعه شهر آفتاب تاکنون از بودجه و اعتبارات مستقیم شهرداری تهران هزینه شده، ادامه داد: در سند بودجه سال ۹۷ مقرر شد توسعه شهر آفتاب به روش مشارکتی و سرمایه بخش خصوصی انجام شود و ما از همان ابتدا چندین فراخوان برای سرمایه گذاری ارائه کرده‌ایم، ولی متاسفانه به دلیل افزایش قیمت زمین و پروانه و عدم رونق شهر آفتاب انگیزه‌ای برای جذب سرمایه گذار شاهد نبودیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران یادآور شد: با توجه به تصویب لایحه تخفیف بسته‌های سرمایه گذاری در ۱۰ روز گذشته توسط شورای اسلامی شهر تهران، در صدد آن هستیم پس از ابلاغ مصوبه اخیر، بسته‌های جدید سرمایه گذاری را آماده کنیم، طبیعتا به لحاظ ماهیت سازمان، ما صرفاً به تکالیف فکر می‌کنیم و کار را بر اساس منطق اقتصادی و فنی پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است، به تازگی رئوف قادری، مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران وظیفه جذب سرمایه گذاری این نمایشگاه را بر عهده می‌گیرد، اما متاسفانه شاهد خروجی مناسب در حوزه جذب سرمایه نبوده‌ایم.


بیشتر بخوانید
پشت پرده تکمیل نشدن نمایشگاه شهر آفتاب


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار