دانشگاه امیرکبیر اطلاعیه داد؛

امکان حذف دروس عملی برای برخی از دانشجویان

دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد: دانشجویانی که در شرف دانش آموختگی هستند و تمامی دروس خود را گذرانده اند و درس عملی آن‌ها باقی مانده می‌توانند این درس را حذف کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد که با توجه به مصوبه هیات رئیسه، برگزاری حضوری دروس عملی در شرایط قرمز مجاز نیست. این دانشگاه همچنین اعلام کرده است؛ در شرایط غیر قرمز دانشکده‌ها می‌توانند با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی معاونت دانشجویی (برای برنامه ریزی اسکان دانشجویان شهرستانی) و با اولویت دانشجویان در شرف فراغت از تحصیل دروس عملی را برگزار کنند.

دانشکده‌ها نکات زیر را در برنامه ریزی و برگزاری دروس عملی مورد توجه قرار دهند:

۱- دانشکده‌ها دروس عملی خود را در بازه زمانی ۱۵ مرداد الی ۱۸ شهریور برنامه ریزی کنند تا در صورت خروج از شرایط قرمز، کلاس‌های مربوطه تشکیل شود.

۲- دانشجویانی که در شرف دانش آموختگی هستند و کلیه دروس خود را گذرانده اند و درس عملی بنا بر دلایل موجه باقی مانده و موفق به حضور در کلاس حضوری نشده اند، با موافقت شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده می‌توانند دروس عملی را حذف کرده و درس جایگزین (با تأیید آموزش دانشکده) به صورت معرفی به استاد بگذرانند.

۳- اگر دانشجویی امکان شرکت در کلاس‌های حضوری را نداشته باشد، درس برای او ناتمام درج خواهد شد. بدیهی است وی می‌تواند در نیمسال (های) بعدی درس را مجدد ثبت نام کند.

۴- تمامی دانشجویان شرکت کننده در کلاس‌های حضوری دروس عملی، برگه تأییدیه سلامت را از مرکز بهداشت دانشگاه اخذ نموده و به اسناد مربوطه ارائه کنند. بدون دریافت تأییدیه سلامت از مرکز بهداشت دانشگاه امکان شرکت در کلاس و نیز اخذ خوابگاه تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

۵- برای هماهنگی لازم جهت اسکان و اخذ تأییدیه سلامت دانشجویان لازم است تا تمامی کلاس‌های حضوری روز‌های ۱۶ مرداد، ۲۳ مرداد، ۶ شهریور و ۱۲ شهریور برگزار شوند. گفتنی است که بازه تشکیل کلاس‌های حضوری در این روز‌ها از ساعت ۹ الی ۱۹ خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار