علی پور: تمام دنیا از قدرت تیم ملی والیبال نشسته ایران اطلاع دارند

بازیکن تیم والیبال نشسته کشورمان در خصوص شرایط این تیم پیش از مسابقات پارالمپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

میثم علی پور، بازیکن تیم والیبال نشسته کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تدارکاتی مقابل روسیه اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان تیم ما در حال بدنسازی هستند و امیدوارم در مسابقات پارالمپیک توکیو مردم از ما بازی‌های خوبی را مشاهده کنند.

او در خصوص تیم ملی والیبال نشسته روسیه و میزان آمادگی ملی پوشان تا مسابقات پارالمپیک، گفت: روسیه تیم بسیار خوبی است. آن‌ها در حال حاضر قهرمان اروپا هستند. معتقدم همه تیم‌ها در دوران بدنسازی هستند و درباره قدرت تیمی آن ها نمی‌شود دقیق صحبت کرد؛ اما تیم ملی بسیار قدرتمند است و تمام دنیا از ما حساب می‌برند.

او ادامه داد: همه بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته واکسن کرونا زده اند، اما همه باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار مشکلی نشویم.

علی پور در خصوص تیم ملی والیبال نشسته بوسنی، بیان کرد: بوسنی از تیم روسیه بسیار قدرتمند‌تر است و ما نمی‌توانیم صد در صد قول مدال طلای پارالمپیک را بدهیم، اما مردم کشورمان از بازیکنان والیبال نشسته انتظار مدال طلا را دارند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این کار عملی شود. بوسنی، روسیه، مصر و برزیل رقبای اصلی ما در مسابقات پارالمپیک توکیو هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۲ تير ۱۴۰۰
کم تعریف بکنید. اینام میرن و میبازن و بعدش همگی باید به عذرخواهی بیافتید که نمیافتید !!! والا بخدا.
آخرین اخبار