به زودی در کرج افتتاح می‌شود؛

اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از افتتاح اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور به عنوان مرکز کار آفرینی اجتماعی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد خیری،  رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به این که اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور در شهر کرج به عنوان مرکز کار آفرینی اجتماعی افتتاح می شود، گفت: این مرکز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی تجهیز شده و در آینده ای نزدیک آماده بهره برداری است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج افزود: در این مدل، طی یک دوره آموزشی، دست فروشان، مهارت‌های فروش آنلاین و دیجیتال را کسب و از سامانه های فروش آنلاین برای ارائه محصولات خود به شهروندان استفاده می کنند.

خیری اعتبار صرف شده برای خرید تجهیزات اولین مرکز توانمندسازی مشاغل سیار و بی کانون کشور را دو میلیارد تومان دانست و گفت: این فضا به منظور ساماندهی و توانمندسازی مددجویان و صاحبان مشاغل سیار و بی کانون که دستفروشان را هم شامل می‌شود، راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.