تزریق واکسن کرونا برای افراد ۶۸ سال به بالا

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: واکسیناسیون حدود هفت هزار نفر از جمعیت گروه سنی ۶۸ تا ۷۰ سال این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد خیراندیش رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان بیان کرد: برنامه نام نویسی تزریق واکسن کرونا برای گروه سنی ۶۸ تا ۷۰ سال و افراد جامانده از گروه سنی ۷۰ سال به بالا در استان همدان آغاز شده و شهروندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام خود برای دریافت واکسن اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه پس از نام نویسی افراد پیامکی برای تعیین زمان و محل تزریق واکسن برای افراد ارسال می‌شود، تصریح کرد: افراد بر همین اساس باید برای دریافت واکسن کرونا در زمان اعلام شده به مکان مشخص شده در پیامک ارسالی مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: کار تزریق واکسن تنها برای افرادی که پیامک برای آن‌ها ارسال شده (با ارائه کارت ملی) انجام می‌شود پس شهروندان از مراجعه بدون برنامه به مراکز بهداشت برای نام نویسی و دریافت واکسن خودداری کنند.

خیراندیش افزود: تزریق واکسن کرونا برای افراد ۶۸ سال به بالا در ۲ مرکز تجمیعی شهر همدان شامل سالن ورزشی سردار شهید سلیمانی (سالن انقلاب) و مرکز آموزش بهداری (بعد از روگذر خواجه رشید) انجام می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.