آغاز عملیات احداث میدان اتصال بلوار کردستان به ساحلی سنندج

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث میدان بیضی شکل برای ارتباط چند خیابان اصلی در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، فرشاد منبری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم عمران شهری این دوره اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیرهمسطح توحید بود که نقش بسزایی در کاهش و روانسازی ترافیک داشت.

او خاطرنشان کرد: با هدف برقراری ارتباط رینگ داخل شهری جهت روانسازی ترافیک برون شهری و همچنین برقراری ارتباط بین بلوار ارتش در غرب شهر سنندج به بلوار کردستان و بلوارساحلی و همچنین اتصال بلوار ساحلی به بلوار دکتر حسینی؛ عملیات احداث بلوار ۳۶ متری در سال گذشته آغاز شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج گفت: بلوار در دست احداث دارای طول یک هزار و ۲۰ متر به عرض ۳۶ متر در دو باند سواره رو ۱۰.۵ متری و یک رفیوژ ۴ متری و پیاده رو ۵.۵ متری است.

منبری عنوان کرد: این بلوار دارای یک باند خروجی جهت دسترسی به بلوار مستضعفین به طول ۳۸۰ متر و عرض ۹ متر و یک باند ورودی از بلوار مستضعفین به طول ۴۲۵ متر و عرض ۹ متر است.

او از آغاز عملیات احداث میدان بیضی شکل جهت ارتباط بلوار کردستان، بلوار ساحلی و بلوار ۳۶ متری اتصال به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان در سنندج خبر داد و عنوان کرد: مساحت این میدان ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در راستای احداث بلوار ۳۶ متری تاکنون عملیات عمرانی نظیر، ۱۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۶۰ هزار مترمکعب خاکریزی، اجرای یک هزار و ۴۵۰ مترطول جدول‌گذاری به صورت نهر و اجرای یک‌هزار و ۹۵۰ متر طول جدول‌گذاری به صورت تک جدول انجام شده است.

منبری همچنین به اجرای اساس و زیراساس در دو لایه ۱۵ سانتیمتری و سطح ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و به تناژ ۴ هزار و ۲۰۰ تن و اجرای یک لایه آسفالت بیندر در باند رفت و رمپ ورودی به بلوار سنجر خان به متراژ ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و به ضخامت ۶ سانتیمتر اشاره نمود.

اوخاطرنشان کرد: در همین راستا دو دهنه پل دو متری موجود درمسیر با اجرای باکس‌های پیش ساخته بتنی بطول ۲۱ و ۱۱ متری اجرای دستک‌های پل بطول هر کدام ۱۰ متر با دیوارسنگی به ارتفاع ۴ متر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: تکمیل بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان نقش بسزایی در کاهش و روانسازی ترافیک سطح شهر خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.