با حضور معاون وزیر کشور:

۶۷ واحد صنعتی و تولیدی در استان همدان به بهره‌برداری رسید

۶۷ واحد صنعتی، کشاورزی و عمرانی با حضور معاون وزیر کشور با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومانی در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ظاهر پورمجاهد,معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در این آیین گفت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها با ۷۵۰ نفر اشتغالزایی در مجموع ۴۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

او ادامه داد :از این تعداد ۱۶ طرح، در بخش صنعت است که با ورود این طرح‌ها به چرخه تولید برای ۴۶۶ نفر شغل ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه برای بهره برداری از ۱۶ طرح صنعتی ۲۰۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: این صنایع در زمینه تولید آجرفشاری، پودر کربنات کلسیم، تولید ورق پی وی سی، تولید داروی مسکن، چینی آلات بهداشتی و تیرچه فولادی و برخی محصولات دیگر فعالیت دارند.

پورمجاهد یادآوری کرد: کارخانه آرد اطمینان در شهرستان کبودراهنگ بعد از هشت سال رکود با اشتغال ۳۷ نفر احیا و دوباره به چرخه تولید بازگشت که جزو ۶۷ طرحی است که امروز بهره برداری شد.

او بیان کرد: از ۶۷ طرح افتتاح شده امروز، ۲۵ طرح در بخش کشاورزی است که سردخانه پنج هزار تنی در شهرستان بهار به نمایندگی از این طرح‌ها به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: استان همدان قطب تولید سیب زمینی است و توسعه سردخانه‌ها برای نگهداری اصولی این محصول بسیار ضروری است.

پور مجاهد با بیان اینکه همچنین از مجموع این طرح‌ها ۲۶ طرح در زمینه تامین زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان است که امروز به بهره برداری رسید افزود: ۷۰ میلیارد تومان صرف اجرای این زیرساخت‌ها شده و آماده استقرار صنایع جدید است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.