استاندار فارس پیروزی تیم فجر سپاسی را تبریک گفت

استاندار فارس طی پیامی بُرد غرورآفرین سه بر صفر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز مقابل شاهین بوشهر را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در پیامی بُرد سه بر صفر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز مقابل شاهین بوشهر را تبریک گفت و با اشاره به نقش این پیروزی در تداوم صدرنشینی این تیم در لیگ دسته یک افزود: این پیروزی کام جانِ مردمِ ورزش دوستِ فارس را شیرین و شیرین‌تر کرد.

او در این پیام اعلام کرد: ورزشکاران و فوتبالیست‌های عزیز تیم فجر سپاسی، با سلام و آرزوی توفیق؛ علاقه داشتم از نزدیک شاهد بازی زیبا و پیروزی غرورآفرینِ شما باشم که به دلیل ماموریتِ تهران، موفق نشدم در کنار شما باشم، منتظر خبر‌های خوب و خوشحال کننده شما بودم.

رحیمی در ادامه پیامش آورده است: مبارک باد این پیروزی سرنوشت ساز، درود بر بازیکنان غیرتمند و نقش آفرینانِ این کامیابیِ عزت آفرین، از همه دست اندرکاران ارجمند، تقدیر و تشکر می‌نمایم. انشاالله در جشن راهیابی و پیروزی به لیگ برتر، قدردان زحماتتان باشم.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه دوشنبه از هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال دسته یک جام آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سه بر صفر تیم شاهین بوشهر را شکست داد و گامی بزرگ برای صعود به لیگ برتر برداشت.

این تیم در هفته آخر این رقابت‌ها با تیم گل ریحان البرز دیدار دارد که با توجه به سقوط تیم گل ریحان و نتایج ضعیف آن در لیگ دسته یک، احتمال پیروزی تیم فجر شهید سپاسی برابر این تیم زیاد است و در این صورت، فجر سپاسی به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

در پایان هفته سی و سوم تیم فجر شهید سپاسی، هوادار و بادران تهران با ۵۷ امتیاز به ترتیب با تفاضل گل زده به اضافه ۱۷، ۱۵ و ۱۲ در رده اول تا سوم قرار گرفتند و باید برای مشخص شدن ۲ تیم برتر و صعودکننده به لیگ برتر باید تا پایان هفته سی و چهارم و به اتمام رسیدن رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک صبر کرد.

تیم‌های شاهین بوشهر و مس کرمان هم که مدعی صعود بودند با شکست مقابل فجر و هوادار تهران دیگر شانسی برای صعود ندارند.

همچنین تیم قشقایی شیراز با ۴۱ امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار