رضایی: امیدوارم هر ۲ کاروان المپیک و پارالمپیک در مسابقات بدرخشند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص شرایط تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیم ملی والیبال نشسته گفت: ۲ سال بود که بازی رسمی نکرده بودیم. خدا را شکر توانستیم یک بازی تدارکاتی با سوریه داشته باشیم و خود را ارزیابی کنیم. تیم ما خیلی خوب کار کرده است. از تمامی بازیکنانمان استفاده کردیم. از ۱۴ بازیکنی که در اختیار داریم، باید ۱۲ نفر را برای مسابقات پارالمپیک انتخاب کنیم. ۲ نفر از این لیست خط می‌خورند. با تاکتیک جدیدی وارد مسابقات می‌شویم.

او در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال نشسته در آستانه بازی‌های پارالمپیک اظهار کرد: بازیکنان هر ۲ دوز واکسن خود را زده اند. برنامه هایمان به خوبی پیش می‌روند و طراحی منظمی که داشتیم، انجام شد.

رضایی ادامه داد: ورزش ضمانتی ندارد و نمی‌توانیم بگوییم که چه مدالی در مسابقات به دست می‌آوریم. همیشه چالش وجود دارد، اما حقمان قهرمانی است. ۲ سال در حال تمرینات مداوم هستیم. ۱۶ اردو را پشت سر گذاشتیم. باید مزد زحماتمان را بگیریم.

او اشاره کرد: ۲۸ مرداد، زمان اعزام تیم ملی والیبال نشسته به توکیو است. برای تمامی ورزشکارانی که در المپیک و پارالمپیک حضور دارند، آرزوی موفقیت می‌کنم. ان شاءالله هر ۲ کاروان (هم المپیک و هم پارالمپیک) در این مسابقات بدرخشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار