رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد:

ثبت نام وام کرونا تمدید شد

دانشمند گفت: مهلت ثبت‌نام تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تا پایان شهریورماه تمدید شد.

بارزان دانشمند رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کار‌های به شدت آسیب‌دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

دانشمند با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند در سامانه کارا به آدرس اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند، افزود: بانک‌ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد اذعان کرد: مشاغل و کسب و کار‌های به شدت آسیب‌دیده نظیر مهدکودک‌ها، تالارها، پارک‌های آبی و شهربازی‌ها که پیش از این مشمول برخورداری از تسهیلات کرونایی نبوده‌اند مطابق دستورالعملی که از سوی کارگروه فوق ابلاغ خواهد شد، مشمول برخورداری از تسهیلات خواهند شد.

او خاطرنشان کرد: بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه‌های موضوع بند (۵) اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید موضوع بند (۵)، تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ امهال می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.