گناوه و دیلم صاحب اسکله شناور مسافری می‌شوند

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: اسکله شناور مسافری در بندر گناوه ۱۵ مرداد و شناور مسافری بندر دیلم تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در جریان بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر شمالی استان بوشهر بیان کرد: مدت زمان اجرای شناور مسافری در بندرهای گناوه و دیلم پنج ماه و مبلغ اولیه این پیمان نیز ۵۰ میلیارد ریال است.

او افزود: عملیات اجرایی این طرح‌ها شامل ساخت و نصب اسکله شناور، ساخت پل دسترسی و متعلقات، تسطیح اراضی، استحصال زمین و اجرای سازه حفاظتی است.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: طرح ساختمان گارد و سردر اداره بندر گناوه نیز با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود که تاکنون ۶۰ درصد اعتبار آن جذب شده و پیشرفت آن هم ۷۱ درصد گزارش شده است.

ارجمندزاده عنوان کرد: این طرح شامل احداث ساختمان به مساحت ۸۰۰ مترمربع در دو طبقه، تکمیل ساختمان ورودی، محوطه سازی اطراف ساختمان گارد با مساحت حدود پنج‌ هزار و ۴۰۰ متربع است.

او گفت: طرح تعمیر اساسی منجر به pm ابنیه برادر گناوه دیلم و داور ساحلی نیز از مرداد سال گذشته با ۵۱ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و قرار شده ظرف ۱۸ ماه به پایان برسد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: این طرح شامل تعمیرات اساسی اداره، برج کنترل و پایانه مسافربری بندر گناوه، تعمیر اساسی نهایی برج کنترل و احداث آسانسور بندر دیلم و همچنین تعمیر اساسی نهایی برج کنترل و احداث آسانسور بندر لاور ساحلی است.

ارجمندزاده بیان کرد: مهم‌ترین طرح در بنادر شمالی استان بوشهر طرح جامع است که اجرای آن فعالیت ناوگان تجاری منطقه را توسعه می‌دهد و به اشتغال و رونق اقتصادی این بنادر منجر خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.