لحظه حزن انگیز رسیدن پسر ربوده شده به خانواده واقعی اش

پسری که در کودکی ربوده شده بود پس از ۲۴ سال خانواده واقعی اش را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانواده اهل چین سرانجام موفق شدند پسرشان را که ۲۴ سال پیش ربوده شده بود را پیدا کنند. «گئو ژینشِن» در سال ۱۹۹۷ و هنگامی که تنها ۲ سال داشت از مقابل خانه شان در استان شاندونگ چین ربوده شده بود. کودک ربایان با انگیزه فروش این کودک اقدام به ربودن او کرده بودند.

«گئو گانگتانگ» ۵۱ ساله پدر این کودک طی دو دهه حدود ۳۱۰ هزار مایل سراسر چین را برای پیداکردن پسر ربوده شده اش پیموده بود. گئو در مدت این ۲۴ سال بیش از ۲۰ استان چین را با موتورسیکلت خود برای پیداکردن پسرش جستجو کرده بود. او در هنگام جستجو‌های خود با حوادثی بسیاری از جمله شکسته شدن استخوان، تصادف و حتی حمله سارقان در اتوبان مواجه شد، اما هیچ یک از این اتفاقات نتوانست مانع تلاش او را برای یافتن پسرش شود. او در مسافرت‌های خود در زیر پل‌ها می‌خوابید و حتی به هفت خانواده دیگر کمک کرد تا کودکان ربوده شده خود را پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


پلیس چین با کمک آزمایش DNA توانست این جوان را شناسایی و او روز شنبه به خانواده واقعی خود ملحق شد. ویدئویی که منتشر شده لحظه رسیدن این جوان و خانواده اش به یکدیگر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که اعضای خانواده با دیدن گئو نمی‌توانند احساسات خود را کنترل کنند و با صدای بلند در حال گریه کردن هستند دیده می‌شوند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
بچه ربا = داعشی
آخرین اخبار