سبز شدن تالار شیشه‌ای مازندران

میزان معاملات و تراکنش‌های بورس مازندران صعودی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی جعفری مدیربورس منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه معاملات و تراکنش‌های بورس استان پس از ما‌ها صعودی شده است، گفت: شاخص قیمت که مدت‌ها در کانال یک میلیون و ۲۰۰ واحدی بود این هفته با ۲۳ هزار واحد افزایش وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد.

او افزود: ۲۲۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و و ۶۳۹ سهم به ارزش بیش از دو هزار و ۷۷ میلیارد ریال هفته جاری در بورس استان معامله شد که ارزش سهام خریداری شده ۶۳۳ میلیارد ریال و ارزش سهام فروخته شده هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه ۳۰ درصد مجموع سهام مبادله شده در این هفته مربوط به خرید و ۷۰ درصد مربوط به فروش بوده است، ادامه داد: سهام شرکت‌های صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان، صندوق سرمایه گذاری گنجینه آینده روشن، بیمه البرز و بانک تجارت بیشترین ارزش معاملات استان را به خود اختصاص دادند.


بیشتر بخوانید:
برنج ایرانی را امسال ارزان بخرید


جعفری گفت: حجم معاملات بورس مازندران یکسال گذشته از کانال ۱۰۰ میلیون فقره‌ای بالاتر نرفت، اما هفته جاری برای اولین بار این رکورد شکسته شد و امید به بازار‌های شیشه‌ای برگشته است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار