فیل هیث: می خواهم مثل آرنولد شوارتزنگر باشم!

هم تیمی هادی چوپان بعد از مدت‌ها سکوت، با رسانه‌ها مصاحبه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیل هیث، دارنده ۷ مدال طلای رقابت‌های المپیا و هم تیمی هادی چوپان بعد از مدت‌ها سکوتش را شکست و با یکی از رسانه‌های انگلیسی زبان مصاحبه کرد.

فیل هیث در پاسخ به این سوال که آیا امسال در المپیا شرکت می‌کند یا خیر، بیان کرد: این سوالی است که حتی در خانه خودم هم بحثش زیاد می‌شود. واقعیت این است که هنوز کاملا تصمیم نگرفته ام، اما در حال حاضر بیشتر تمایلم به شرکت نکردن در المپیا ٢٠٢١ است تا شرکت کردن در این مسابقات! در مجموع من هنوز بازنشسته نشده ام.

فیل در ادامه با اشاره به فعالیت آرنولد شوارتزنگر در دنیای بازیگری و در عین حال رقابتش در مسترالمپیا (سال‌های گذشته) گفت: آرنولد وقتی ششمین قهرمانی اش را کسب کرد، موقتا صحنه مسابقات را ترک کرد و گفت: "من همیشه یک بدنساز خواهم ماند، اما در زندگی چیز‌هایی مثل بازیگری وجود دارند که من می‌خواهم امتحان کنم" و همه دیدیم که آرنولد بعد از نقش آفرینی هایش دوباره به استیج (سکو) المپیا بازگشت و توانست هفتمین قهرمانی اش را جشن بگیرد. من هم فکر می‌کنم می‌توانم چنین کاری انجام دهم و مطمئن باشید به محض قطعی شدن، شما را در جریان خواهم گذاشت.

با این صحبت‌های فیل هیث به نظر می‌آید او قصد بازگشت به سکوی رقابت‌های المپیا را دارد، اما قبل از مسابقات می‌خواهد کمی استراحت کند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار