استاندار چهارمحال و بختیاری:

رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی، رونق اقتصادی را به همراه دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی این استان تلاش و پیگیری‌های بیشتری داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در هفتمین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امسال با تاکید بر رفع مشکلات طرح‌های اولویت‌دار واحد‌های تولیدی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی این استان تلاش و پیگیری‌های بیشتری داشته باشند.

او افزود: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند مصوبات این ستاد را اجرا و عملیاتی کنند.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: در غیر این‌صورت، مسوول سهل‌انگار به تخلفات اداری معرفی و با وی برابر قانون برخورد می‌شود.

او ادامه داد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل در امور سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات این بخش با هدف جذب سرمایه‌گذاران، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی اقدام کنند.

عباسی گفت: ارائه تسهیلات و مشوق‌های قانونی به سرمایه‌گذاران با هدف افزایش زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران باشد.

گفتنی است در این نشست مشکلات ۶ واحد صنعتی و تولیدی استان در زمینه نحوه تقسیط بدهی‌های مالیاتی و تامین اجتماعی، رعایت حریم واحد‌های مستقر در مسیر خروجی شهرکرد به هفشجان و امهال تسهیلات بانکی بررسی و راهکار‌های رفع آن ارائه شد.

اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری همچنین با کلیات ۳۶ تقاضای دریافت تسهیلات بانکی برای طرح‌ها و واحد‌های صنعتی و تولیدی از بانک‌های عامل استان برای اشتغال‌زایی جدید و تثبیت اشتغال ۶۵۵ نفر موافقت کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار