تهیه ۴۰ جهیزیه برای نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر گفت: امسال برای ۴۰ نوعروس زیر پوشش این نهاد در شهرستان با کمک خیران جهیزیه تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به مناسبت هفته ازدواج مراسم عقد زوج‌های جوان و اهدای جهیزیه به نوعروسان در دفتر امام‌جمعه ملایر برگزار شد.

حجت‌الاسلام برقراری، امام‌جمعه ملایر در این آیین با اشاره به زندگی حضرت علی (ع) با حضرت زهرا (س) گفت: ازدواج این دو معصوم آسمانی بود و الگویی برای ازدواج های آسان جوانان است.

او با بیان اینکه ازدواج و زندگی امیرالمومنین علی (ع) سرشار از درس‌های بزرگ برای کانون خانواده است،گفت: محبت نقشی اساسی در حفظ کانون خانواد دارد.

خراسانی، مدیر کمیته امدادخمینی(ره) شهرستان ملایر نیز با اشاره به مهمترین اقدامات این دستگاه در راستای ازدواج بیان کرد: پارسال در شهرستان ملایر و با کمک خیرین و‌ مسئولین و متولیان امر ۲۱۰ فقزه جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در بین نوعروسان توزیع شده است.

او افزود: امسال هم ۴۰ جهیزیه با ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با کمک خیرین اهدا شد.

خراسانی با تاکید به قناعت در بین زوج‌های جوان عنوان کرد: برای حفظ خانواده از خداوند محبت، تلاش و بندگی را بخواهید چرا که این سه امر به حفظ جایگاه خانواده کمک می‌کند. وی به زوج‌های جوان گفت تا می‌توانند ارتباط خود را با خدا قوی کنند و به نماز اول وقت توجه ویژه‌ای داشته باشید چرا که این امر در‌های رحمت را به روی بنده‌ها باز می‌کند.

 بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اگر در زندگی چشم و هم چشمی‌ها باشد انسان هیچگاه قانع نمی‌شود و آرامش در خانواده از بین می‌رود که این امر می‌تواند باعث تخریب جایگاه این نهاد مقدس شود.

 در این مراسم خطبه عقد دو نفر از زوج‌های جوان را امام‌جمعه ملایر خواند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.