به روز رسانی iOS فیسبوک را به وحشت انداخته است

اپل در به روز رسانی سیستم عامل خود قابلیتی را ارائه کرده که میزان اطلاعاتی که تبلیغ کنندگان در برنامه ها از کاربران جمع می کنند را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ ویژگی شفافیت App Tracking که در iOS 14.5 معرفی شده، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید iOS است که میزان داده‌هایی را که تبلیغ کنندگان می‌توانند از کاربران جمع کنند را مشخص و محدود می‌کند. به نظر می‌رسد که این تغییر توسط ۷۵ درصد از کل کاربران iOS پذیرفته شده و فقط ۲۵ درصد تصمیم به ادامه اشتراک داده‌ها با تبلیغ دهندگان دارند.


بیشتر بخوانید


فیسبوک از به روز رسانی جدید iOS ناراحت است

بلومبرگ گزارش داد که این امر فیسبوک را به وحشت انداخته است، زیرا به نظر می‌رسد که این سیستم عامل دیگر قادر به ارائه معیار‌های کلیدی برای تبلیغات خود نیست و با این کار آن‌ها نمی‌توانند از عملکرد تبلیغات خود آگاه شوند. به طور خاص، خریداران رسانه‌ای که در ماه گذشته کمپین‌های تبلیغاتی را در فیسبوک اجرا می‌کنند، نتوانستند فروش مستقیم مشتریان خود را گزارش دهند.

به روز رسانی iOS فیسبوک را به وحشت انداخته است

علاوه بر این، به نظر می‌رسد فیسبوک اکنون در نشان دادن محصولات یک کسب و کار به مشتریان در این پلتفرم یا هدف گیری مجدد مشتریانی که قبلاً کالایی را خریداری کرده اند، ناتوان است. همانطور که تصور میشد، کمبود آمار معتبر برای صنعت تبلیغات بسیار بد است. ردیابی برنامه از ویژگی‌های هر برنامه است که از شما می‌خواهد ردیابی را فعال یا غیرمجاز کنید، اما کاربران می‌توانند به طور خودکار تمام درخواست‌های ردیابی برنامه ورودی را غیرفعال کنند، بنابراین همین موضوع کار تبلیغ کنندگان را دشوار می‌کند.

به روز رسانی iOS فیسبوک را به وحشت انداخته است

چگونه فیسبوک قصد دارد با عملکرد ردیابی بسیار حیاتی که مانع تجارت تبلیغاتی می‌شود، مبارزه کند؟ به نظر می‌رسد شرکت مارک زاکربرگ در حال کار بر روی ویژگی‌های تبلیغاتی جدیدی است که برای اندازه گیری موفقیت تبلیغات به داده‌های کمتری نیاز دارند. این شرکت در حال بررسی سایر روش‌های ارائه تبلیغات مبتنی بر جمع آوری اطلاعات ذخیره شده در iPhone کاربر است.

یک فروشنده فیسبوک فاش کرد: "سیاست اپل به توانایی مشاغل در استفاده کارآمد و موثر از بودجه تبلیغاتی آسیب می‌رساند و محدودیت‌های ایجاد شده توسط اپل به نفع خودشان است. ما معتقدیم که تبلیغات شخصی و حریم خصوصی کاربران می‌توانند همزیستی داشته باشند. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.