آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

جهانبخش در یک قدمی فاینورد

علیرضا جهانبخش وینگر ملی‌پوش کشورمان و باشگاه برایتون انگلیس امروز در آزمایش‌های پزشکی تیم فاینورد روتردام شرکت کرد تا با قراردادی بلندمدت به این تیم بپیوندد.

استون ویلا همچنان به دنبال تمدید قرارداد گریلیش

باشگاه استون ویلا همچنان امیدوار است جک گریلیش ستاره ملی‌پوشش قرارداد جدیدی با با این باشگاه امضاء کند.

ستاره تیم استون ویلا تابستان امسال مورد توجه چند تیم بزرگ از جمله منچسترسیتی قرار گرفته است. با این وجود ویلا معتقد است که می‌تواند گریلیش را در تیم نگه دارد و قرارداد جدیدی با او امضاء کند.

تاتنهام به دنبال معاوضه اندومبله با عوار

باشگاه تاتنهام که در تلاش برای جذب حسام عوار ستاره لیون فرانسه است، تانگوی اندومبله را به این تیم پیشنهاد کرده تا او را با ستاره فرانسوی‌ها معاوضه کند.

لیون مایل است تابستان امسال عوار را بفروشد و تیم‌هایی مانند آرسنال پاری سن ژرمن و منچستریونایتد و لیورپول خواهان خرید این بازیکن هستند.

در این میان تاتنهام امیدوار است که اندومبله ستاره سابق لیون بتواند همه چیز را به نفع این تیم بکند. اندومبله طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ بازی‌های درخشانی برای لیون انجام داد.

سائول هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است

مدیر برنامه‌های سائول ستاره تیم اتلتیکو مادرید مدعی شد این بازیکن از باشگاه‌های بسیاری پیشنهاد دارد و هنوز تصمیم خود را نگرفته است. سائول مورد توجه تیم‌های منچستریونایتد، بارسلونا و لیورپول قرار دارد.

تمدید قرارداد کاپیتان لیل

خوزه فونت کاپیتان تیم لیل که ۱۱۴ بازی برای این تیم انجام داده است، قرارداد خود را تمدید کرد و فصل آینده نیز در این باشگاه خواهد ماند.

استرلینگ در فهرست فروش من سیتی

باشگاه منچسترسیتی رحیم استرلینگ را در فهرست فروش خود قرار داد. پپ گواردیولا می‌خواهد خط حمله خود را جوان کند و به همین دلیل رحیم استرلینگ که در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بازی‌های درخشانی برای انگلیس انجام داد در فهرست فروش او قرار دارد.

امیدواری کریستال‌پالاس برای ماندن زا‌ها

باشگاه کریستال پالاس امیدوار است که بتواند ویلفرد زا‌ها ستاره نیجریه‌ای خود را برای ماندن در تیم متقاعد کند.

عقاب‌ها که به تازگی پاتریک ویرا را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده‌اند امیدوار هستند او بتواند زا‌ها را متقاعد کند که در این باشگاه بماند.

خانه تکانی اورتون با فروش ۶ بازیکن

به گزارش نشریه تلگراف، باشگاه اورتون در نظر دارد تابستان امسال ۶ بازیکن را خود را به فروش برساند. رافا بنیتز سرمربی جدید اورتون می‌خواهد تحولاتی در تیم سابق کارلو آنچلوتی بدهد.

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی نیز ممکن است در میان بازیکنان فروشی باشد. این ستاره کلمبیایی به دنبال رفتن به اسپانیا یا ایتالیا است.

نونو اسپریتو به دنبال بازیکنان سابق خود

نونو اسپریتو سرمربی جدید تاتنهام تصمیم دارد از تیم سابق خود یعنی ولورهمپتون دو بازیکن را جذب کند؛ ویلی بولی و دنیل پودنس مد نظر اسپریتو هستند.

کریستیانو رونالدو در یوونتوس می‌ماند

به گزارش گازتا دلو اسپورت رونالدو به یوونتوس اعلام کرد که می‌خواهد در تورین بماند. رونالدو وارد آخرین سال قرارداد خود شده و گمانه زنی‌هایی درباره آینده او در مطبوعات منتشر می‌شد، اما حالا او تصمیم گرفته در یووه بماند.

دورتموند هالند را نمی‌فروشد

باشگاه بورسیا دورتموند قصد ندارد ارلینگ هالند ستاره نروژی خود را که مد نظر باشگاه چلسی است، بفروشد.

چلسی حاضر است برای این بازیکن مبلغ هنگفتی هزینه کند، اما آلمانی‌ها به هیچ قیمتی تمایلی برای فروش این بازیکن ندارند.

مارسی تمایلی برای خرید دیگو کاستا ندارد

فابریتزیو رومانو خبرنگار اسکای اعلام کرد باشگاه المپیک مارسی هیچ تمایلی برای خرید دیگو کاستا ندارد.

او که بازیکن آزاد محسوب می‌شود با باشگاه‌های بسیاری در تماس بوده، اما مارسی به‌دنبال گزینه‌های دیگری است و تا به امروز هیچ مذاکره‌ای با کاستا نداشته است.

فلیپ اندرسون به لاتزیو بازگشت

باشگاه لاتزیو با انتشار بیانیه اعلام کرد که با فیلیپ اندرسون بر سر بازگشت به تیم به توافق رسیده است. اندرسون فصل گذشته برای وستهام بازی می‌کرد. مبلغ قرارداد اندرسون با لاتزیو فاش نشده است.

اسپتزیا از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد

باشگاه اسپتزیا که به تازگی به سری آ صعود کرده است به دلیل تخلف در جذب بازیکن از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد.

این باشگاه که مالکان آن آمریکایی هستند به دلیل جذب بازیکنان زیر ۱۸ سال از نیجریه نقره داغ شده اند.

تلاش بارسا برای کاهش دستمزد دمبله

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا عثمان دمبله را راضی کنند قرارداد جدیدی با این تیم امضاء کند.

دمبله به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته و در حالی که باشگاه ابتدا تصمیم داشت او را تابستان امسال بفروشد حالا در تلاش است تا او را متقاعد کند با کاهش دستمزدش قراردادش را تمدید کند.

تمایل تریپیر برای بازگشت به لیگ جزیره

تریپیر مدافع تیم ملی انگلیس و باشگاه اتلتیکو مادرید تمایل دارد تابستان امسال به لیگ جزیره بازگردد. منچستریونایتد خواهان خرید این بازیکن است و تریپیر نیز اطمینان دارد این قرارداد نهایی خواهد شد.

منچسترسیتی خواستار جذب هری کین و گریلیش

باشگاه منچستر سیتی در تلاش است تا هری کین ستاره تاتنهام و جک گریلیش ستاره استون ویلا را تابستان امسال به خدمت بگیرد.

قهرمان لیگ جزیره آماده است برای وسوسه کردن این دو بازیکن ملی پوش هزینه هنگفتی صرف کند.

مدافع چلسی در اولویت خرید ناپولی

امرسون پالمیری مدافع چلسی که به همراه تیم ملی ایتالیا فاتح رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ شد، اولویت اصلی خرید ناپولی است. به گزارش رسانه‌های ایتالیایی این مدافع متولد برزیل ممکن است به سری آ بازگردد.

بارسا به دنبال دروازه بان سابق آرسنال

باشگاه بارسلونا در نظر دارد دیوید اوسپینا دروازبان سابق آرسنال که در حال حاضر برای تیم ناپولی بازی می‌کند، به خدمت بگیرد. بارسا اوسپینا را به عنوان دوازه بان پشتیبان و ذخیره می‌خواهد.

پیشنهاد‌های قرضی برای پیانیچ

میرالم پیانیچ هافبک تیم بارسلونا با پیشنهاد‌های قرضی از سوی رم و یوونتوس مواجه شده است.

کاتالان‌ها مایل هستند تابستان امسال این بازیکن را از فهرست خود خارج کنند، اما آن‌ها ترجیح می‌دهند او را با قرارداد قطعی به تیم دیگری منتقل کنند.

بازگشت فلورنزی به رم

الساندرو فلورنزی که فصل گذشته به صورت قرضی در پاری سن ژرمن بازی می‌کرد از این تیم جدا شد. او تایید کرد که به باشگاه رم بازخواهد گشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار