پراش: صفرزاده انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد

محمود پراش، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: صفرزاده می‌تواند جزء ۳۰ نفر برتر مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.

محمود پراش، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص میزان آمادگی سعید صفرزاده جهت حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: ما سه اردوی متوالی در تهران و شمال کشور برگزار کردیم. طبق فرآیندی که داشتیم و بر حسب تمریناتی که برای انتخاب دوچرخه سوار اعزامی به مسابقات المپیک  انجام دادیم، سعید صفر زاده به عنوان نفر اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو انتخاب شد. او از وضعیت ایده آلی برخوردار است و در مسابقات جاده کشور نیز نفر اول شد. صفر زاده با وجود این که نزدیک به ۲ سال در هیچ مسابقه بین المللی دوچرخه سواری نیز شرکت نکرده بود، اما در مسابقات دوچرخه سواری گرند پریکس ترکیه توانست مقام چهارم را کسب کند.

او بیان کرد: در روز اول مسابقات دوچرخه سواری گرند پریکس ترکیه، صفرزاده با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک و استرس از آسیب دیدگی نفر شانزدهم شده بود، اما در روز دوم عملکرد بسیاری خوبی داشت و نفر چهارم مسابقات شد.

او در خصوص عملکرد صفر زاده در مسابقات المپیک گفـت: قطعا اگر صفر زاده با توجه به زمان بندی که در مسابقات دوچرخه سواری جاده تعیین شده است از خط پایان عبور کند، عملکرد خوبی در مسابقات المپیک داشته است. او توانمندی این کار را دارد و با وجود بعضی ناملایمات و حواشی که برای این دوچرخه سوار ایجاد کرده اند، از انگیزه بسیار بالایی برای شرکت در مسابقات المپیک توکیو برخوردار است. امیدوارم او نتایجی در خور شان و نام کشورمان کسب کند.

پراش درباره شرکت کردن صفرزاده در مسابقات تایم تریل المپیک افزود: در مسابقات تایم تریل ۴۰ نفر شرکت می‌کنند و او می‌تواند جزء ۳۰ نفر برتر مسابقات تایم تریل المپیک باشد و مطمئنم توانایی رسیدن به مهم را دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار