آیا هیوندای نسخه شاسی بلند سوناتا را می سازد؟

یکی از سایت های طراحی خودرو، تصاویری از رندرینگ خودروی جدید شرکت هیوندای را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور ۱؛ سایتی روسی که تصاویر رندرینگ از خودرو‌ها قبل از رونمایی رسمی آن‌ها را منتشر می‌کند، در اقدامی عجیب تصویری از یک سوناتای شاسی بلند در سایتش منتشر کرد تا شایعاتی که درباره ساخت یک شاسی بلند توسط شرکت هیوندای منتشر شده بود، قوت بگیرد.


بیشتر بخوانید


خودرویی شاسی بلند در هیوندای

طراحی خاص و عملکرد مطلوب نسل فعلی خودرو‌های هیوندای سوناتا توانسته نظرات مثبتی را از سمت مشتریان جذب کند. این سدان متوسط از مدل هیبریدی تا نسخه اسپرت N-Line، عملکرد بسیار خوبی دارند و شرکت هیوندای در حوزه طراحی و مهندسی به بهترین شکل پیشرفت کند. اکنون و در آستانه رونمایی از نسخه فیس لیفت، این سوال مطرح شده که آیا گردانندگان این سایت روسی درباره توسعه و ساخت شاسی بلند سوناتا اطلاعاتی دارند که تصاویری از رندرینگ این خودرو طراحی کردند یا خیر؟

آیا هیوندای نسخه شاسی بلند سوناتا را می سازد؟

هیوندای تاکنون هیچ حرفی درباره ساخت و عرضه این مدل شاسی بلند یا کراس سوناتا نزده و مشخص نیست که کره ای‌ها چه برنامه‌ای در این زمینه دارند. این تصاویر رندرینگ توسط سایت Kolesa.ru طراحی شده و هیوندای را با ارتفاعی بالاتر از زمین طراحی کرده است. محافظ‌هایی پلاستیکی و آلومینیومی هم در برخی از قسمت‌های بدنه این خودرو دیده می‌شوند.

آیا هیوندای نسخه شاسی بلند سوناتا را می سازد؟

گفتنی است که شرکت هیوندای قصد دارد خودروی فیس لیفت هیوندای را سال آینده به بازار خودرو معرفی کند. طراحی خاصی که این مدل دارد و باتوجه به به روز بودن آن، دور از انتظار است که این شرکت تغییراتی را در نسخه جدید فیس لیفت ایجاد کند، ولی ممکن است تغییراتی در تجهیزات و بروزآوری‌های تکنولوژیک این مدل انجام بگیرد. به غیر از سوناتا، هیوندای قرار است که نسخه فیس لیفت شاسی بلند پالیسید را نیز سال آینده میلادی رونمایی و به بازار خودرو عرضه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سایپا وایران خودرو هم یه شاسی بلند بسازه میگیم پیشرفت کرده خجالت بکشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۷ تير ۱۴۰۰
ماهم قراره شاسی بلند پرایدو با دوازده تا ایربگ معرفی کنیممممممممممم
آخرین اخبار