آغاز چهارمین دوره مسابقات گفتمان دانشجویی در آذربایجان شرقی

چهارمین دوره مسابقات گفتمان دانشجویی در استان آذربایجان شرقی به صورت حضوری و با رعایت ضوابط بهداشتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،قالیچی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی  در آیین افتتاح مسابقات گفتمان دانشجویی با بیان اینکه خیلی خوشحالیم که بار دیگر شاهد حضور شما دانشجویان در فضای دانشگاه هستیم گفت: امیدواریم با ریشه کن شدن  ویروس کرونا بار دیگر شاهد  حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باشیم.

او افزود: همچنین امید است با انجام واکسیناسیون دانشجویان در مرداد ماه مرحله کشوری مسابقات گفتمان دانشجویی که در استان البرز برگزار می‌شود به صورت حضوری باشد.

قالیچی با بیان اینکه  استان آذربایجان شرقی میزبان برگزاری مناظرات کشوری در سال ۹۸ بود گفت: موضوعات و گزاره‌های چهارمین دوره مسابقات به صورت خیلی مهندسی و خوب انتخاب شده است.

او هدف از برگزاری این مسابقات را فرهنگ سازی گفتمان در بین دانشجویان بیان کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود با برگزاری این مسابقات فرهنگ مناظره و مطالبه گری در دانشجویان افزایش یابد.

او در ادامه از تیم‌ها خواست بدون اینکه طعنه‌ای به دیگر تیم‌ها بزنند حرف خود را با حجت و دلیل بیان کنند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

قالیچی همچنین از اعضای تیم‌ها خواست مطالب خود را از منابع معتبر دریافت کرده و با تحلیل‌های خود ارائه نمایند و قدرت بیان خود را افزایش دهند.

او در پایان با بیان اینکه  این دانشگاه هم علمی و هم کاربردی است افزود: دانشجویان اگر منطبق با سیاست‌های دانشگاه عمل کنند و مسیر دانشگاه را ادامه دهند قطعا علم و عمل را توامان یاد خواهند گرفت.

گفتنی است تیم های مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی (برادران) ،مدیریت صنعتی (خواهران)،شبستر، بهزیستی نسل فردا به مرحله دوم مسابقات راه یافتند و قرار است روز دوشنبه ۲۸ تیرماه با هم به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار