فرماندار نظرآباد:

مقابله با زمین خواری در نظرآباد با جدیت دنبال می‌شود

فرماندار نظرآباد گفت: قاطعیت در مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تمامی مناطق شهری و روستایی به ویژه در اراضی کشاورزی از وظایف مهم دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری‌ها و بخشداری‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ارسلان قاسمی ،فرماندار نظرآباد گفت: تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز با حضور مسئولان مربوطه و برگزاری نشست‌های مستمر این ستاد با هدف تحقق قوانین و مقررات حاکم بر مبارزه با زمین خواری در دستورکار فرمانداری نظرآباد قرار گرفته است.

او افزود: قاطعیت در مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تمامی مناطق شهری و روستایی به ویژه در اراضی کشاورزی از وظایف مهم دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری‌ها و بخشداری‌ها است.

قاسمی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مربوطه در بحث زمین خواری با جهاد کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: حضور دستگاه‌های اجرایی در صحنه مبارزه با عوامل ساخت و ساز‌های غیر مجاز بستر را برای اجرای احکام قلع و قمع و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری‌ها مهیا می‌کند.

او همچنین به ساکنان شهر‌ها و روستاییان نظرآباد توصیه کرد، به محض مشاهده ساخت و ساز‌های غیر مجاز مراتب را به بخشداری‌ها و شهرداری‌ها اعلام کنند تا متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

فرماندار نظرآباد در ادامه به چالش ناشی از خشکسالی و کمبود آب و قطع برق اشاره کرد و خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان، ضرورت تسریع در جمع آوری انشعابات غیرمجاز را مورد تاکید قرار داد.

قاسمی همچنین نظارت کامل اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه بر عملکرد مشاورین املاک جهت جلوگیری از خرید و فروش و تفکیک غیر مجاز اراضی کشاورزی را ضروری عنوان کرد و برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار