رئیس پلیس آگاهی گلستان ؛

وقوع ۶ فقره آدم ربایی در گلستان/ردی از پیرمرد گمشده به دست نیامد

رئیس پلیس آگاهی گلستان از وقوع ۶ فقره آدم ربایی در پنج ماهه امسال در استان خبرداد و گفت: پنج مورد از این آدم ربایی‌ها کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: مجموع سرقت‌های گلستان طی چهار ماهه نخست سال، ۱۳ درصد افزایش داشته است و ۶ درصد هم افزایش کشف را طی این مدت شاهد هستیم.

او افزود: سرقت مغازه هفت درصد ، اماکن یک درصد، سرقت اتومبیل پنج درصد ، محتویات داخل خودرو چهار درصد وسرقت احشام ۱۷ درصد کاهش، کیف قاپی ۷۷ درصد افزایش،  و جیب بری ۶۷ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مروتی از افزایش هشت درصدی سرقت‌های مسلحانه خبرداد و گفت: در پنج ماهه امسال قتل‌ها هم ۱۴ درصد افزایش وقوع داشته و ۱۵۶ درصد قتل‌ها هم کشف شده است.

مروتی بیان کرد: ۶ فقره آدم ربایی از ابتدای سال داشتیم که پنج مورد آن کشف و یک مورد هم هویت آن معلوم و در دست اقدام است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: جعل در استان ۶۵ درصد و کلاهبرداری ۴۱ درصد کاهش داشته است.

او اضافه کرد: همه جرائم در شهرستان‌ها افزایشی بوده جز در بندرترکمن که شاهد وقوع جرائم هستیم.

مروتی در خصوص پرونده معین شریفی گفت: پرونده معین شریفی قتل بوده و همچنان مفتوح است و مظنون‌هایی هم داریم که روی آن‌ها کار می‌کنیم.

او در خصوص پرونده پیرمرد گمشده در جنگل کبودوال هم گفت: این پیرمرد ۸۶ ساله که با خانواده از استان‌های جنوبی به گلستان آمده بود مفقوده شده و بعد از گذشت یک ماه هیچ ردی از وی در استان به دست نیامده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: البته در روز‌های گذشته خانمی اعلام کرده که وی را در یکی از میادین رشت دیده است.

طبق گفته وی این پرونده در دست بررسی است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.