پایش فروشگاه‌های عرضه سموم و کود کشاورزی گنبد کاووس

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان گنبدکاووس گفت:بازرسان اداره صمت این شهرستان در قالب گشت مشترک ، فروشگاه‌های عرضه سموم و کود کشاورزی را مورد پایش و بازرسی قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، خلیل رجبلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: گروه نظارت بر مراکز فروش سموم کشاورزی شامل بازرسان اداره صمت و کارشناسان مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی این شهرستان  از فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی مجاز در این شهرستان را مورد رصد و پایش قرار دادند.

او هدف این پایش‌ها را جلوگیری از گرانفروشی و توزیع سموم غیرمجاز و تاریخ گذشته برشمرد و افزود: در این بازدید به صاحبان فروشگاه‌ها درباره تاریخ تولید و انقضاء سموم و کود‌ها موارد لازم ارائه شد.

رجبلی با بیان اینکه بازدید فروشگاه‌های سموم کشاورزی به صورت مستمر انجام می‌شود، گفت: نصب تابلو، مجوز پروانه فعالیت و استفاده از فاکتور فروش و حضور گیاه پزشک به عنوان مسئول فنی در فروشگاه الزامی است.

این مقام مسئول در پایان به فروشگاه‌های بدون پروانه فعالیت توصیه کرد: در اسرع وقت نسبت به دریافت پروانه اقدام کنند، در غیر این صورت فروشگاه آن‌ها پلمب می شود و برخورد قانونی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.