در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آزادی بانوان زندانی به مناسبت عیدغدیر

مدیر قرارگاه جهادی شهید گودرزی از تلاش‌های خود برای آزادسازی ۱۱۰ زن زندانی خبر داد.

حامد خیرخواهان مدیر قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی و رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: این مرکز با هدف کمک به اقشار کم درآمد و مستضعفان، محرومیت زدایی، اشتغال زایی، ارتقا سلامت، عمران و آبادانی مشاوره حقوقی و روانشناسی راه اندازی شده است و در استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران و به تازگی سمنان و خراسان رضوی در حال خدمت رسانی به هموطنان است.

وی افزود: در یک اقدام جهادی و در راستای منویات رهبری معظم، جهت تقویت نهاد خانواده و احقاق حقوق اقشار در معرض آسیب، برای اولین بار در کشور؛ مرکز نیکوکاری شهدای م‍دافع حرم و قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم احمدگودرزی با همکاری و مساعدت وکلای قوه قضائیه، کارشناسان و مشاوران خانواده برجسته  به ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناختی پرداختند.

خیرخواهان تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده با همکاری حقوقدانان و مشاوران برتر کشور در مرکز نیکوکاری شهدای مدافع بستر مناسبی برای محرومیت زدایی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به۵۲ میلیارد تومان کمک مردمی در سال گذشته طی طرح‌های مختلف، درباره طرح آزادسازی ۱۱۰ زندانی زن بیان کرد: تصمیم گرفتیم که سال ۱۴۰۰ سال آزادی زندانی‌هایی باشد که سرپرست خانوار هستند. آزادسازی بانوان زندانی که بچه کوچک دارند هم در اولویت است.

این فعال اجتماعی ادامه داد: به مناسبت عید غدیر خم و به نام مبارک حضرت علی (ع)، با همتی که خیرین از خود نشان دادند، بستر آزادسازی ۱۱۰ زندانی بی گناه فراهم شده است. خدای متعال را شاکر هستیم در این ایام که مشکلات هموطنان را تحت فشار قرار داده، انسان‌های خوب همچنان در جامعه هستند و به مشکلات اقشار ضعیف‌تر جامعه رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار