رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام:

معتمدین، پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مأموریت‌ها هستند

سرهنگ علی محمدی با بیان اینکه معتمدین پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مأموریت‌ها هستند گفت: معتمدین پلیس همانند پل ارتباطی مردم و نیروی انتظامی هستند که مطالبات مردم را به پلیس، منعکس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در نشست شورای معتمدین پلیس شهرستان آبدانان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدان محلی در تامین امنیت شهروندان، گفت: بی شک سرمایه اجتماعی پلیس، شهروندان هستند که با استفاده از این تعامل می‌توان همکاری و مشارکت بین پلیس و شهروندان را ارتقا داد.

او افزود: مشارکت مردمی نقش عمده‌ای در پیشگیری از جرائم جامعه دارد و تعامل معتمدان با پلیس زمینه امنیت پایدار را در جامعه فراهم می‌کند و فرصتی مغتنم برای همکاری شهروندان با پلیس در تامین نظم و امنیت است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ادامه داد: امروز افراد معتمد پشتوانه معنوی پلیس در اجرای ماموریت‌ها هستند و با حمایت خود از مجموعه انتظامی قادر خواهند بود، پلیس را در تحقق فرآیند جامعه محوری، امنیت محور و محله محور بیش از گذشته یاری نمایند و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همگام با پلیس با نگاه به آینده‌ای روشن و موفقیت آمیز برای تمامی اقشار مختلف جامعه همسو باشند.

او ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شورای معتمدین پلیس، بیان کرد: پلیس به دنبال ایجاد و حفظ امنیت مردم است و هر کجا که تعامل و مشارکت وجود داشته باشد امنیت اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.