مطهری: با این شرایط استقلال، هواداران نیز از ما انتظار تمدید قرارداد را ندارند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال، شرایط تیم بدتر هم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مطهری بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص اعتصاب آبی پوشان در تمرین امروز این تیم اظهار کرد: این قدر فشار بر روی بازیکنان بوده است که آن‌ها برخلاف میل باطنی خود تصمیم به تمرین نکردن گرفته اند. اگر مدیران فقط به ما بگویند پول نداریم ما نوکر هواداران نیز هستیم و تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال پول نمی‌خواهیم.

او ادامه داد: ما در چند بازی در لیگ برتر فوتبال نتایج خوبی کسب کرده ایم و تیم به یک شرایط ایده آل رسیده است و ما بازیکنان نیز به دنبال پیروزی هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم، اما شاهد کارشکنی‌هایی هستیم و چندین بازیکن در پایان فصل قراردادشان با اسنقلال تمام خواهد شد و مطمئنا با این شرایط هواداران نیز اعتقاد خواهند داشت که ما نباید قراردادمان را تمدید کنیم. وقتی به بازیکنان تیم بی احترامی می‌شود در واقع به هواداران بی احترامی شده است و من برای تمدید قرارداد با مددی مدیرعامل استقلال مذاکره نخواهم کرد. ما بازیکنان از مدیرعامل، هیئت مدیره استقلال پول نمی‌خواهیم، اما احترام می‌خواهیم. البته پول حق بازیکنان است و وظیفه مدیرعامل و هیئت مدیره است که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

او درباره صحبت‌های ملکی عضو جدید هیئت مدیره استقلال برای پرداخت کردن طلب بازیکنان  گفت: او وعده‌هایی داد مبنی بر اینکه مبالغی را به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد، اما تاکنون هیچ چیزی تغییر نکرده است و حتی شرایط بدتر هم شده است.  هواداران  با هر برد و باخت ما خوشحال و ناراحت می‌شوند و بازیکنان استقلال فقط خواستار رفع مشکلات هستند.

او خاطرنشان کرد: اعضای جدید هیئت مدیره استقلال تاکنون هیچگونه تغییری در شرایط استقلال ایجاد نکرده‌اند و بازیکنان فقط به عشق هواداران و آبروی خودشان بازی خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار