۴ موافقت اصولی سرمایه گذاری در شهرستان خلخال صادر شد

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴ مورد موافقت اصولی سرمایه گذاری در این شهرستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی درویشی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال در تشریح اقدامات بخش گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال گفت: با اجرای طرح‌های مختلف در بخش گردشگری و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری شهرستان خلخال تحول عظیمی را در این حوزه به خود دیده است.

او صدور 4 موافقت اصولی،  صدور دو پروانه بهره‌برداری موقت و  ایجاد زیرساخت به تعداد سه مورد را از اقدامات در بخش گردشگری در سه ماهه نخست امسال عنوان کرد و افزود: تلاش و جدیت بر تداوم و افزایش این اقدامات در راستای رونق گردشگری شهرستان است.

درویشی با اشاره به فعالیت‌های سه‌ماهه در بخش صنایع‌دستی بیان کرد: صدور 6 مورد پروانه و تمدید17 مورد پروانه تولید انفرادی،  صدور دو پروانه تولیدکارگاهی و صدور 6 مجوز مشاغل خانگی از جمله اقدامات در این بخش بوده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال ثبت 15 مورد اشتغال و 6 مورد  معرفی به بیمه روستایی و عشایر را از دیگر اقدامات در حوزه صنایع‌دستی شهرستان در این مدت عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با توجه به شعار سال و تحقق آن، زمینه برای رونق هر چه بیشتر صنایع‌دستی در شهرستان خلخال را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ تير ۱۴۰۰
با سلام جناب اقای درویشی عزیز ابتدا وصعیت پروزه های قبلی مثل پل معلق ازناو و تله کابین اندبیل مشخص نمایید بعد در مورد پروزه جدید اعلام کنید