ساکنان جولان اشغالی: به چشم انداز بشار اسد اعتماد داریم

ساکنان جولان اشغالی سوریه با ارسال پیامی مبنی بر وفای به عهد برای حفظ خاک کشور خود، بر اعتماد به چشم انداز رئیس جمهور این کشور تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاخباریه سوریه، ساکنان جولان اشغالی سوریه ضمن تاکید بر وفای به عهد، از آنچه بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در سخنرانی خود در مراسم تحلیف بیان کرد و پایداری ساکنان جولان و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را ستود، تشکر و قدردانی کردند.

یکی از ساکنان جولان اشغالی سوریه گفت: مردم جولان این سخنرانی و موضع گیری رئیس جمهور سوریه و این خردورزی بالا که سوریه را به ساحل امنیت رساند و همه توطئه چینی و تروریست‌ها را از بین برد، گرامی می‌دارند.

شهروند سوری دیگری در جولان اشغالی گفت: این سخنرانی خطاب به ملت سوریه و دیگر کشور‌ها بیان شد. خطاب به ملت سوریه گفته شد مرحله امید و عمل به همت ملت و ارتش عربی سوریه و رهبری حکیم این کشور آغاز شد. به عنوان مردم جولان سوریه به طور مستقیم به این سخنرانی اهمیت می‌دهیم، زیرا رئیس جمهور سوریه به جولان می‌اندیشد. همگی امیدواریم که آزادسازی جولان اشغالی به دست ارتش سوریه و با خردورزی رهبری این کشور انجام شود.

به گفته خبرنگار الاخباریه سوریه، ساکنان جولان اشغالی بر باور و وابستگی به ارتش عربی سوریه تاکید کردند و گفتند اطمینان دارند که آزادسازی جولان اشغالی محقق می‌شود.

مردم سوریه پس از سخنرانی بشار اسد در مراسم تحلیف به مرحله جدید و عمل میدانی چشم دوخته اند؛ مرحله‌ای که ثبات و امنیت گذشته سوریه را به آن بازگرداند.

پرداختن رئیس جمهور سوریه به جولان اشغالی در سخنرانی مراسم تحلیف نشان می‌دهد که جولان اشغالی در آینده آزاد خواهد شد و به آغوش وطن خود باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار