استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه همه جانبه کشور با وجود نظام آموزشی پویا محقق می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه همه جانبه کشور با وجود نظام آموزشی پویا، با نشاط و کارآمد محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح خوابگاه مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد و اعزام کاروان ورزشی مهر با نشاط با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه اظهار داشت: توسعه همه جانبه کشور با وجود نظام آموزشی پویا، با نشاط و کارآمد محقق خواهد شد.

او افزود: توسعه تربیت بدنی تامین کننده سلامت افراد جامعه است تا انسان‌های سالم و شاداب تحویل جامعه دهد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: در نظام آموزشی و تربیتی، مدارس به عنوان پایه و اساس تکامل افراد جامعه نقش بسزایی دارند، بنابراین توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی در مدارس، زمینه‌ساز و تامین‌کننده انسان‌های آگاه، سالم و شاداب به جامعه خواهد بود.

او با اشاره به فعالیت مجتمع آموزشی و ورزشی شهدای دانش آموز به عنوان یک ظرفیت بی‌نظیر در سطح کشور و استان ادامه داد: وجود این ظرفیت و همچنین موقعیت جغرافیایی و آب هوایی استان موجب شده است که استان در میزبانی رقابت‌های ورزشی در سطح کشور سرآمد شود.

عباسی با اشاره به فعالیت‌های دولت یازدهم و دوازدهم گفت: افتتاح این خوابگاه و همچنین چندین طرح مهم از جمله عملیات اجرایی جاده لردگان به ایذه که با حضور معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور آغاز می‌شود، تحول بزرگی در توسعه استان به همراه خواهد داشت.

او افزود: آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد نیز به رشد و توسعه استان شتاب مضاعف می‌بخشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.