هفته پایانی لیگ آزادگان؛

فجرسپاسی و هوادار به لیگ برتر صعود کردند

مسابقات لیگ آزادگان، با قهرمانی تیم فوتبال فجرسپاسی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته سی و چهارم (پایانی) لیگ آزادگان، امشب با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد. در پایان فجرسپاسی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

فجرسپاسی ۳ - گل ریحان البرز صفر

فجرسپاسی توانست در آخرین دیدار خود در این فصل از لیگ آزادگان، مقابل گل ریحان به برتری برسد و قهرمان این رقابت‌ها شود. فجرسپاسی توانست بعد از چندین سال دوری از لیگ برتر فوتبال، مجدد به سطح اول فوتبال کشورمان بازگردد. کردستانی، حمید نعمتی و آقا بابایی زننده ۳ گل قهرمانی این تیم شیرازی بودند. فجرسپاسی با ۶۰ امتیاز، ۴۱ گل زده و ۱۶ برد، به کار در لیگ آزادگان پایان داد.

برترین گلزنان این تیم در این فصل، فراز دانا و حمید نعمتی بودند که ۷ گل به ثمر رساندند.

گل ریحان البرز که سقوطش را به دسته پایین‌تر قطعی شده بود، با ۲۵ امتیاز، ۲۳ باخت و کسب رتبه هجدهم، به کار خود در لیگ آزادگان پایان داد.

بادران تهران یک - ملوان بندرانزلی صفر

بادران به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار، از صعود به رقابت‌های لیگ برتر باز ماند. تک گل این تیم را کاظمی دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. این تیم با ۶۰ امتیاز و کسب رتبه سوم، به کار خود در لیگ آزادگان پایان داد. برترین گلزن بادران در این فصل، ایمان غلامی بود که توانست ۸ گل به ثمر برساند. 

ملوان بندرانزلی در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، ۱۲ برد به دست آورد و در ۱۱ مسابقه، شکست خورد. ملوان با ۴۶ امتیاز و کسب رتبه یازدهم به کار خود در لیگ آزادگان پایان داد.

هوادار تهران یک - شهرداری آستارا صفر

هوادار امشب توانست با برتری یک بر صفر مقابل شهرداری آستارا، به عنوان دومین تیم به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند. تک گل هوادار را صادقی دقیقه ۵۹ به ثمر رساند. برترین گلزن هوادار در این فصل، حمید کاظمی با ۹ گل بود. این تیم با ۴۱ گل زده، ۱۶ برد و ۶۰ امتیاز، به کار خود در این فصل پایان داد. هوادار در پایان لیگ آزادگان، رتبه دوم جدول را به دست آورد. با صعود هوادار به لیگ برتر فوتبال، تهران ۵ نماینده (استقلال، پرسپولیس، سایپا، پیکان و هوادار) دارد.۵

شهرداری آستارا با ۴۱ امتیاز و کسب رتبه پانزدهم، به کار خود در لیگ آزادگان پایان داد. این تیم در این فصل، ۳۵ گل به ثمر رساند. برترین گلزن شهرداری آستارا، امین حقده با ۶ گل زده است.

در سایر دیدارهای هفته پایانی لیگ آزادگان، استقلال ملاثانی با نتیجه ۲ بر صفر از سد شاهین شهرداری بوشهر گذشت. استقلال ملاثانی با ۴۲ امتیاز و کسب رتبه دوازدهم، به کار خود در این فصل پایان داد. شاهین شهرداری بوشهر با ۵۴ امتیازی و کسب رتبه چهارم، به کار خود در این فصل پایان داد .

چوکا تالش که سقوطش به لیگ دسته ۲ قطعی شده بود، امشب به مصاف حریف خود نرفت. چوکا با ۳۴ امتیاز، ۱۴ باخت و کسب رتبه شانزدهم، به کار خود در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان پایان داد.

آرمان گهر با حضور در رتبه نهم جدول به کار خود در لیگ آزادگان پایان داد.

نود ارومیه  دیگر تیمی است که سقوطش به لیگ دسته ۲ قطعی شده بود. نود ارومیه با ۲۷ امتیاز، ۱۹ باخت و کسب رتبه هفدهم، به کار خود در این فصل پایان داد.

خیبرخرم آباد با ۴۹ امتیاز، ۱۲ برد و کسب رتبه هفتم، به کار خود در لیگ آزادگان پایان داد.

در دیگر بازی‌های هفته پایانی مس کرمان توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان به برتری برسد. مسی‌ها با ۱۶ برد و کسب رتبه پنجم، به کار خود در لیگ آزادگان پایان دادند. استقلال خوزستان هم با شکست در بازی امشب، با ۵۲ امتیاز و کسب رتبه ششم، به کار خود در لیگ آزادگان پایان دادند.

نتایج هفته پایانی مسابقات لیگ آزادگان:

  • قشقایی شیراز صفر - صفر پارس جنوبی جم
  • ملوان صفر - یک بادران تهران
  • آرمان گهر۳ - صفر چوکا تالش
  • رایکا بابل ۲ - صفر خوشه طلایی ساوه
  • خیبر خرم‌آباد ۳ - صفر نود ارومیه
  • استقلال خوزستان صفر - یک مس کرمان
  • هوادار یک - صفر شهرداری آستارا
  • شاهین شهرداری‌بوشهر صفر - ۲ استقلال ملاثانی
  • گل ریحان البرز صفر - ۳ فجر سپاسی

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار