مشاغل گروه‌های ۲ تا چهار در سمنان و گرمسار مجاز به فعالیت نیستند

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: واحد‌های صنفی مربوط به گروه‌های یک در سمنان و گرمسار مجاز به فعالیت هستند و مشاغل گروه‌های ۲ تا چهار اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ابراز داشت: اصناف مجاز به فعالیت در شهر‌های سمنان و گرمسار در زمان فعالیت از ماسک استفاده و از پذیرش مشتریان بدون ماسک خودداری کنند و در صورت نقض این دستورالعمل‌ها، واحد صنفی پلمب خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از دیگر نکات مهم در فعالیت اصناف است که در صورت بی‌توجهی به این دستورالعمل مشمول پلمب می‌شوند.

او اضافه کرد: بازرسی و نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در واحد‌های صنفی مجاز به فعالیت با توجه به رنگ‌بندی کرونایی و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا افزایش می‌یابد و افراد خاطی برابر قانون بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود.

برهانی بیان کرد: طبق قانون پلمب واحد‌های صنفی به دلیل بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از روز اجرای حکم به مدت ۲ هفته است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان بیان کرد: ممنوعیت فعالیت اصناف به جز گروه یک در شهر‌های قرمز کرونایی از امروز در حال ابلاغ است و اصناف ملزم به پیروی از ابلاغیه هستند.

او اضافه کرد: در شهر‌های نارنجی استان سمنان از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی تنها گروه‌های شغلی یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند و مشاغل قرار گرفته در دسته‌بندی سه و چهار مانند تالار‌های پذیرایی و گیم‌نت‌ها مجاز به فعالیت نیستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.