سایت سامانه املاک و اسکان همچنان در حال به روزرسانی/ جاماندگان ثبت نام در سامانه چه کنند؟

در حالی که یک هفته از بروز مشکل در سامانه املاک و اسکان می گذرد، این سایت همچنان در حال به روز رسانی است و این امر باعث ایجاد مشکلاتی برای متقاضیان شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک هفته‌ای از بروز اختلال در سایت وزارت راه وشهرسازی و زیر مجموعه‌های این وزارت خانه از جمله شرکت راه آهن، شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل و همچنین سامانه املاک و اسکان می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد هنوز بعد از گذشت یک هفته اقدامی برای حل این مشکل و به روز رسانی آن‌ها صورت نگرفته است.

براساس این گزارش سایت سامانه املاک واسکان وزارت راه وشهرسازی هم تقریبا یک هفته‌ای است که از دسترس خارج شده و متقاضیان با پیغام "این سایت در حال به روز رسانی است" مواجه می‌شوند.

گفتنی است روز گذشته یکی از شهروندان در تماس تلفنی با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد که نیاز به استعلام گیری برای دریافت تسهیلات از سایت  املاک و اسکان  دارم و هربار هم به بانک مراجعه می‌کنم می‌گویند باید از این سامانه استعلام دریافت شود ومن چک دارم و اگر این سامانه درست نشود چک من برگشت می‌خورد.


  • بیشتر بخوانید

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی آغاز شد


او ادامه داد: اگر این سایت دچار مشکل شده حداقل وزارت راه وشهرسازی برای رسیدگی به مشکلاتی که بسیاری از افراد درحال حاضر با آن مواجه شده اند چاره اندیشی کند.

در همین رابطه محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان توضیح داد: همکاران ما درحال رفع این مشکل هستند و به زودی ظرف یکی دو روز آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

او درباره تمدید مهلت ثبت نام برای تسهیلات و یا بارگذاری اطلاعات املاک و اسکان با توجه به ایجاد این مشکل گفت: این مشکل چند روزی است که ایجاد شده و بارگذاری اطلاعات املاک و اسکان و همچنین امکان ثبت نام وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور  وجود دارد بنابراین با توجه به آنکه مهلت زمانی فعلا وجود دارد برنامه‌ای برای تمدید مهلت نداریم.

سایت سامانه املاک و اسکان بعد از یک هفته همچنان در حال به روزرسانی/ متقضایان دچار مشکل شدند

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: به زودی این مشکل برطرف می‌شود و متقاضیان نگران این موضوع نباشند. ۲ روز از فرصت ۲ ماهه درج اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان می‌گذرد، اما خبری از تمدید آن تا پایان مهرماه نیست.

عدم اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از یک سو و عدم انتشار آمار مربوط به ثبت اطلاعات توسط مدیران دولتی باعث شد تا مردم علاقه چندانی به مشارکت در شناسایی خانه‌های خالی از خود نشان ندهند.اما امیدواریم با رفع این مشکلات و همچنین به روز رسانی هرچه سریعتر این سایت متقاضیان بتوانند با انگیزه بیشتری اقدام به ثبت نام در این سامانه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
احمد
۱۷:۳۸ ۳۰ تير ۱۴۰۰
با این وضعیت کرونا و فوت هموطنان این وزیر هم دست بردار نیست.میخواهد در دولت آینده برایش جایی باز شود.
تمانم ادارات حتی امور مالیاتی تسهیلات برای هموطنان در نظر میگیرنر ولی ایشان جان هموطنان برایش مهم نیست .فقط خودش!!!
آخرین اخبار